کنجد شکری دریونان شیرینی بسیار مقدسی می باشد

این مربع های کنجد شکری شیرین مانند میله های انرژی زا هستند، بسیار سیر کننده و سیر کننده هستند. از اروپای شرقی گرفته تا بخش‌هایی از آسیا، انواع مختلفی از این شیرینی کنجدی وجود دارد.

آنها کمی آجیلی هستند و همیشه با آن طعم عسل دوست داشتنی بسیار شیرین هستند. این چهارگوش‌های کنجدی بر اساس پاستیلی یونانی ساخته شده‌اند و به تاریخ بازمی‌گردند.

یکی از نسخه‌های شیرینی پاستیلی یا کنجدی به چند هزار سال پیش برمی‌گردد. در چندین نوشته باستانی، مانند ایلیاد هومر، از آن یاد شده است، جایی که او درباره جنگجویان می نویسد که آن را قبل از نبرد می خورند.

و هنگامی که یک یا کل دسته خانگی خود را گاز می گیرید، مطمئناً برای نبرد آماده هستید. کنجد شما را برای مدت طولانی سیر و پرانرژی نگه می‌دارد و عسل آن قند فوری را به شما می‌دهد.

این ترکیب به شما این احساس را می دهد که می توانید تمام دنیا را تصاحب کنید. و یونانی ها تنها کسانی نبودند که این ترکیب را دوست داشتند، در سرتاسر خاورمیانه و حتی در آسیا، اقتباس هایی از این خوراک شیرین وجود دارد.

مقداری تردتر و مقداری جویدنی تر از این دستور غذا، این یک اولویت است. من شخصاً این نسخه بسیار ترد و فقط کمی جویدنی را ترجیح می دهم.

آیا می دانستید که این دانه های ریز در واقع سرشار از مواد مغذی هستند؟ تقریباً با تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی B مانند آهن و منیزیم، با خوردن منظم دانه‌های کنجد، دیگر احساس خستگی نمی‌کنید.

این دانه های ریز همچنین منبع گیاهی کلسیم برای استخوان های قوی تر هستند. و حاوی روی هستند که برای درمان مهم است و حتی می تواند به کاهش آکنه شما کمک کند.

آنها واقعاً یک نیروگاه تغذیه هستند.اما متأسفانه، وقتی آنها را به عنوان آب نبات کنجد می خورید، دیگر غذای سالمی نیستند. زیرا اگرچه عسل نیز برای شما بسیار مفید است، اما شکر هرگز در لیست غذاهای سالم قرار نمی گیرد.