پتو نمدی طرح دار را می توان برای دوخت پالتو استفاده کرد

به Fleece & Thank you خوش آمدید! در این مقاله نحوه ساخت پتوی پشمی و پتو نمدی طرح دار را به شما آموزش می دهیم. ساخت پتوی پشمی یک پروژه آسان و سرگرم کننده برای افراد یا گروه ها است.

Fleece & Thank You با کیت‌های پتوی ما و بسته‌های منابع حاوی دستورالعمل‌ها کار را آسان می‌کند. این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا یک پتوی گرم و بدون دوخت برای خود یا کودک نیازمند بسازید.

با پتوهای Fleece & Thank You، این فرصت را دارید که مستقیماً با گیرنده پتو ارتباط برقرار کنید. هر کیت پتوی Fleece & Thank You یک پچ مخصوص روی خود دارد که به شما امکان می دهد یک پیام ویدیویی ضبط کنید که با پتو شما به کودک نیازمند سفر می کند.

آن کودک و خانواده‌اش می‌توانند پیامی را برای شما ارسال کنند! این بهترین عملکرد را در یک منطقه بزرگ از میز یا کف تمیز شده دارد. تکه های پشم را با دستان خود صاف کنید. ما توصیه می کنیم چاپ را در بالا و جامد در پایین داشته باشید.

هر دو تکه پشم گوسفند را برش دهید، هر «پوسته» یا قسمت‌هایی را که این دو تکه به هم نمی‌رسند، کوتاه کنید. برش ها نباید کاملاً یکنواخت باشند، اما باید نسبتاً صاف باشند.

به خاطر داشته باشید که پتوی تمام شده به دلیل حاشیه بودن حدود 10 تا 12 اینچ کوچکتر از اندازه ای که برش داده اید ظاهر می شود. در هر گوشه یک مربع اندازه بگیرید که طول آن به اندازه طولی باشد که می خواهید حاشیه باشد.

در صورت تمایل می توانید این را تنظیم کنید، با مربعی که از 4 اینچ تا 8 اینچ است شروع کنید. هر چه مربع کوچکتر باشد،

این کار را برای هر گوشه تکرار کنید. مطمئن شوید که هر دو لایه پشم را برش داده اید. سعی کنید تا جایی که ممکن است صاف کنید، اما نگران نباشید که خطوط کاملاً یکنواخت باشند.