کودکی با خوردن ایزوگام دلیجان همدان بجای لوشک جانش را از دست داد

غشای ضد آب 2 لایه یکی از مهمترین مواد عایق است. ایزوگام دلیجان همدان عایق رطوبت بوده و همچنین برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به هر سطحی استفاده می شود.

به طور کلی این عایق رطوبتی علاوه بر ساخت، کاربردهای دیگری نیز دارد. لازم به ذکر است که غشای ضد آب 2 لایه در مخازن مایع، پل ها، تونل ها، سدها و سازه های آبی کاربرد دارد.

با توجه به اینکه استفاده از عایق رطوبتی در ساختمان ها یکی از مهمترین مسائل در صنعت ساختمان می باشد، انعطاف پذیری در سرما و استحکام کششی و مقاومت در برابر نور خورشید از الزامات عایق رطوبتی خوب می باشد.

غشا SBS 2 لایه عایق رطوبتی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به هر سطح و مکانی استفاده می شود و مهمترین ماده آن قیر است. ایزوگام از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می کند و برای دیوار، سقف و پی بسیار مناسب است.

ایزوگام پوششی بادوام است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از حرارت در محل مورد نظر نصب می شود. شایان ذکر است عمر ایزوگام 15 سال می باشد. موارد استفاده ایزوگام عبارتند از:

انتخاب ایزوگام می تواند به نوع ایزوگام مورد استفاده بستگی داشته باشد. لازم به ذکر است که ایزوگام درجه یک و استاندارد باید بر اساس مجوزهای اداره استاندارد ساخته شود.

در هنگام خرید ایزوگام به نوع برند و کیفیت ایزوگام توجه کامل داشته باشید. هنگام خرید ایزوگام از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. تعداد لایه های ایزوگام و وزن کل ایزوگام از عوامل بسیار مهم در خرید این عایق ها می باشد.

تست استحکام کششی هنگام خرید ایزوگام یک ضرورت است. توجه به این نکات مهم در هنگام خرید ایزوگام یکی از مواردی است که در خرید ایزوگام باید به آن توجه کرد.

ایزوگام ممکن است روکش آلومینیومی یا بدون پوشش باشد. اگر قصد عایق کاری سقف را دارید، بهتر است از سقف قیر اصلاح شده 2 لایه یا به اصطلاح فویل ایزوگام استفاده کنید. ایزوگام فویل از یک لایه پلی استر سوزنی و یک لایه آغشته به قیر تشکیل شده است.