کمربند چرم طبیعی خوش رنگ دست دوز

چرم طبیعی کجا یافت می شود و کمربند دست دوز توسط چه شرکت هایی تولید می شوند؟ چرم طبیعی شامل کدام رنگ ها می شود؟ کمربند چرم خوش رنگ از کدام نوع چرم ها تهیه میشود؟
در ایران کمربند های چرمی در رنگ های منحصر به فرد و زیبایی تولید می شوند. که برای تهیه، شرکت های زیادی وجود دارد که مشغول تولید کمربند های چرم اصل و مصنوعی می باشند.
به دلیل وجود حیوانات گوناگون در ایران، معمولا در سراسر ایران چرم طبیعی از انواع گوناگون و در رنگ های متنوعی یافت می شود.
کمربند چرم زنانه دست دوز نیز در کارگاه های مختلف، توسط افراد مجرب که شناخت کامل از چرم و دوخت کمربند و سایر محصولات دارند تولید می شود. که با ریزه کاری های متنوع و طرح و رنگ های بسیار زیبا به بازار عرضه می شوند.قیمت کمربند های دست دوز به دلیل طرح های خاص گران تر از کمربند چرمی صنعتی هستند.

پخش کمربند چرم طبیعی در رنگهایی مانند مشکی،قهوه ای و قهوه ای سوخته. ولی غیر از این رنگ های اصلی کمربندها دارای انواع مختلفی از رنگ ها میباشند که زیباترین و شیکترین مدل ها را دارا هستند. مثلا برای کودکان کمربندهادر رنگ های شادتری تولید می شود.ویا برای نوجوانان کمی تیره تر از کمربندهای کودکان تولید می شود. برای تولید کمربند های زنانه مجلسی بیشتر از کمربند های ظریف و طرح دار و رنگ های هم شاد و هم تیره استفاده می شود. پس کمربند های چرم دست دوز و صنعتی در انواع مختلف رنگ ها تولید می شوند تا مورد پسند تمام اقشار جامعه باشد.
در ضمن از چرم شترمرغ خوش رنگ ترین کمربند ها تولید می شوند.
بیشتر کمربند هایی که در بازار عرضه می شوند چه زنانه باشد و چه مردانه، بیشتر از چرم های طبیعی گوسفند، گوساله و گاو به دست می آید. زیرا نرمی و انعطاف پذیری و مقاومت بالایی دارند.
منبع: بازار چرم ایران