کمربند بدنسازی تمام چرم

کمربند های بدنسازی چه مشخصه هایی دارند؟ چرم متناسب با کمربند بدنسازی، چه نوعی چرمی می باشد؟ کدام نوع چرم مقاومت خوبی دارد تا برای کمربند بدنسازی استفاده شود؟
در دنیای امروز کمربند های زیادی برای مصارف مختلف وجود دارد. که بعضی از این کمربند ها صرفا جهت زیبایی استفاده می شود ولی بعضی کمربند ها مانند کمربند های بدنسازی برای محافظت از کمر و ستون فقرات مورد استفاده قرار میگیرد. و کمربندهای دیگری نیز در دنیای طب وجود دارد. پس فهمیدیم که کمربندها فقط برای زیبایی استفاده نمی شود مصارف پزشکی نیز دارد.

مشخصه های فروش کمربند چرم بدنسازی
کمربندهای بدنسازی همان طور که از اسمش پیداست باید مقاوم باشد تا در انجام ورزش هایی با فشار زیاد، تحمل فشار را داشته باشد تا کمر فرد ورزشکار آسیب نبیند. مشخصه های منحصر به فرد کمربند های بدنسازی این است که این کمربند ها هم در سایز های مختلف و هم در پهناهای مختلفی توسط شرکت های تولید کمربند چرم تولید می شود. و اکثرا پشت این کمربندها پهن تر از قسمت جلوی کمربند می باشد تا فشار وارده بر قسمت پشت را تحمل کند. کمربند های بدنسازی فقط باید موقعی استفاده شود که لازم است نه بیشتر.
کمربند های چرمی بدنسازی از مرغوب ترین نوع کمربند چرم طبیعی در بازار می باشد زیرا طبیعی بودن و داشتن خصوصیات چرم اصل باعث شده که از مرغوب ترین کمربندهای بدنسازی در بازار باشد.

ازبین چرم های موجود در بازار، چرم گاوی به دلیل داشتن مقاومت بالا در تولید این محصول استفاده می شود. به دلیل اینکه هم ماندگاری بالایی دارد و هم مقاومت بالایی در مقابل فشار دارد.