کفش اسپرت چرم با روکش طلا پیشکش پادشاه عربستان شد

حتی اگر بودجه یا زمان کافی برای اختصاص دادن به درخشش کفش اسپرت چرم خود ندارید، باید عادت کنید که به طور منفعلانه از آنها مراقبت کنید. این رویکرد تقریباً به هیچ تجهیزاتی نیاز ندارد و هر کسی که کفش چرمی دارد باید تلاش کند تا از آن پیروی کند.

زمانی که کفش های خود را می پوشید، همیشه از شاخ کفش استفاده کنید. هر بوق کفشی کار می کند، یا حتی می توانید از کارت اعتباری یا گواهینامه رانندگی استفاده کنید.

فقط پاهای خود را در کفش گیر نکنید؛ که فشار بی مورد بر روی پاشنه پا وارد می کند، که ساختار کل کفش را فراهم می کند و همچنین از پاشنه شما حمایت می کند.

در حالت ایده آل، حداقل دو جفت خواهید داشت که می توانید بین آنها بچرخید. این عمل به کفش‌های شما اجازه می‌دهد تا بین دو پوشیدن کاملاً خشک شوند و این بدان معناست که دوام بیشتری خواهند داشت.

The Art of Manliness اشاره می کند که “چرخش مهم است زیرا در حالی که کفش های شما با درختان کفش سرو قرار می گیرند، چوب رطوبت درونی را بیرون می کشد و چرم را تغییر می دهد که طول عمر همه کفش های شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.”

وقتی صحبت از درختان کفش به میان می‌آید، نوع دریافتی شما بسیار کمتر از خرید و استفاده از آنها اهمیت دارد. جاستین فیتزپاتریک از وبلاگ The Shoe Snob می نویسد.

“در واقعیت، خرید درخت کفش بی اهمیت است. آنها احتمالاً مهم ترین چیزی هستند که می توانید در کنار کفش های چرمی خوب خود بخرید.

اما اگر باید کاملا صادق باشم، تا زمانی که شما یکی را تهیه کنید که به خوبی در کفش شما قرار بگیرد و از نوعی چوب ساخته شده باشد، این کار را ساده و ساده انجام می دهد.”