کارتریج جوهرافشان 564 را می توان به عنوان کنترل از راه دور استفاده کرد

در عنوان قبلی به بررسی برخی از ویژگی ها و ویژگی های کارتریج جوهرافشان 564 پرداختیم. در این مناسبت می خواهیم بر رویه های جایگزینی این عناصر تاکید کنیم.

رویه هایی که بسیاری از کاربران با آنها آشنا می شوند و بنابراین از آنها قدردانی می کنند، اما عوامل مختلفی در آنها تأثیر می گذارد. برای شروع راحت است توجه داشته باشید که هر کارتریج جوهر حاوی یک یا چند مخزن جوهر مستقل است.

به همین ترتیب و بسته به سازنده، می‌توانند حاوی کنتاکت‌های الکترونیکی و تراشه‌ای باشند که با چاپگر ارتباط برقرار می‌کند، بنابراین جایگزینی این مواد مصرفی و آگاهی از رویه آنها برای کاربران مهم است.

و این است که کارتریج های جوهر به عنوان وسیله ای برای حاوی جوهر یا تونر عمل می کنند. بنابراین، هر برندی مدل‌های کارتریج مخصوص به خود را دارد، اگرچه همه کارتریج‌ها شکل یا ابعاد یکسانی ندارند، دلایلی که باعث می‌شود آنها استاندارد نباشند.

این ویژگی‌ها خرید کارتریج‌های جوهر اصلی را دشوار می‌کند، زیرا اکثر آنها با همه چاپگرها سازگار نیستند، اما مدل و برند تجهیزات نرم‌افزاری شما را هدف قرار می‌دهند.

آیا این بدان معناست که هیچ گرایش هژمونیک در بخش کارتریج جوهر وجود ندارد؟ نه، کاملا برعکس در واقع در بازار کنونی دو روش چاپ وجود دارد.

در یک طرف چاپ حرارتی و دیگری، سیستم چاپ پیزوالکتریک. اگرچه آنها از طریق رویه های مختلفی کار می کنند، اما هر دو هدف یکسانی دارند: انتقال جوهر به زمان تحقق متن یا تصویر مورد نظر.

با توجه به محل قرارگیری آن، ما در حال حاضر می توانیم جوهرهای خانگی شش کارتریج مستقل را پیدا کنیم، اگرچه در اصل آنها فقط جوهر سیاه داشتند.

اما متداول‌ترین مجموعه‌ها مشکی، سرخابی، زرد و فیروزه‌ای هستند اگرچه چاپگرهای عکاسی شامل سرخابی روشن و فیروزه‌ای روشن نیز هستند.

از جمله ویژگی‌هایی که کارتریج‌ها را متمایز می‌کند، می‌توانیم متوجه شویم که برخی از آنها شامل هدرهایی هستند که جوهر را از طریق اختلاف ولتاژ کوچک گرم می‌کنند.