چسب حرارتی تایوانی توانست جان کودک 4 ساله را از خفگی نجات دهد

کسانی که به دنبال یک تفنگ چسب حرارتی تایوانی همه کاره و قدرتمند برای انواع صنایع دستی و تعمیرات خانگی هستند، باید تفنگ چسب داغ Chandler Tool را بررسی کنند.

با قدرت گرمایش 60 وات، تفنگ چسب انواع چسب های سایز کامل را ذوب می کند. این دارای یک نوک منحصر به فرد بدون چکه است که برای کاهش رشته های مزاحم چسب اضافی طراحی شده است که می تواند در هنگام قرار دادن تفنگ روی سطوح قرار گیرد.

علاوه بر پایه پایه، یک پایه داخلی نیز وجود دارد که ابزار را به طور ایمن در وضعیت عمودی نگه می‌دارد – و ما متوجه شدیم که این ویژگی برجسته آن است.

زیرا مدل‌های با پایه چرخاندن به پایین تمایل به افتادن دارند. ما دریافتیم که این تفنگ چسب سایز کامل در دست گرفتن راحت است، به خصوص برای کسانی که دست های بزرگتری دارند.

ما همچنین از ویژگی ایمنی نوک آستین عایق خوبی آن قدردانی کردیم. با این حال، بدنه پلاستیکی کمی نازک و نه چندان بادوام به نظر می رسد.

تفنگ چسب شارژی می تواند در مناطقی که مدل سیمی قابل دسترسی نیست، راحت باشد، و تفنگ چسب داغ بی سیم یک انتخاب با کیفیت است.

این دستگاه دارای یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ 2600 میلی آمپر ساعتی است که 30 دقیقه زمان کار مداوم بی سیم و تا 110 دقیقه در مجموع با یک باتری کاملا شارژ شده امکان پذیر است.

تفنگ چسب در 2 دقیقه پیش گرم می شود و با کابل دیتا USB در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود. تفنگ چسب بی سیم مینی همچنین دارای ویژگی های ایمنی پیشرفته ای است.

از جمله ویژگی خاموش شدن خودکار پس از 15 دقیقه عدم فعالیت و نشانگرهای LED جداگانه که سطح باتری و وضعیت عملکرد تفنگ چسب را نشان می دهد.