پالت پلاستیکی 110*130 از مواد بازیافتی و فسیلی تهیه می شود

پارامتر کلیدی برای انتخاب مواد پالت پلاستیکی 110*130 مخصوصاً در صنایع غذایی و آشامیدنی و داروسازی این است که مواد باید عاری از هرگونه آلودگی باشد.

پالت های چوبی خطر بالایی برای پناه دادن به باکتری ها، آفات یا قارچ ها دارند و تراشه ها یا میخ های بیرون زده پالت های چوبی پتانسیل شکستن یا دستکاری بسته بندی را دارند.

بنابراین، با توجه به کاستی‌های ذکر شده مرتبط با پالت‌های چوبی، پالت‌های پلاستیکی عمدتاً توسط صنایع کلیدی استفاده نهایی ترجیح داده می‌شوند.

بهداشت محصولات بسته بندی و جابجایی مواد از اهمیت بالایی در صنعت داروسازی برخوردار است. پالت های چوبی خطر آلودگی دارند زیرا می توانند باکتری و قارچ را در خود جای دهند و به سختی تمیز می شوند.

از سوی دیگر، پالت های پلاستیکی مقاومت شیمیایی قوی ارائه می دهند و از هر گونه آلودگی ایمن هستند، که آنها را به یک راه حل ایده آل برای جابجایی مواد در صنعت داروسازی تبدیل می کند.

صنعت داروسازی جهانی به دلیل افزایش سن جمعیت، افزایش بروز بیماری‌های مزمن و افزایش آگاهی بهداشتی با سرعت قابل توجهی در حال رشد است که به نوبه خود، انتظار می‌رود تقاضا برای پالت‌های پلاستیکی افزایش یابد.

علاوه بر این، توسعه تولید داروهای ژنریک برای افزایش تقاضا برای پالت های پلاستیکی در بخش مصرف نهایی داروها پیش بینی می شود.

ما در Vantage Plastics انواع مختلفی از محصولات ترموفرم شده را طراحی و تولید می کنیم. حفاظت از محصولات در حمل و نقل و ذخیره سازی بسیار حیاتی است و بهترین کاری است که ما انجام می دهیم.

هر چیزی که برای حمل و نقل یا ذخیره سازی لازم باشد می تواند یک بسته برای آن ایجاد کند. پالت ها همان چیزی است که ما بهترین می سازیم.

در داخل تأسیسات ما، هشت دستگاه تک ورق، پنج دستگاه دو ورق و یک دستگاه نمونه اختصاص داده شده به نمونه های اولیه داریم. تمام خدمات حیاتی ما در داخل انجام می شود، از مهندسی گرفته تا مدیریت مواد و تولید.