وجود کلوچه قندی بجستان در جهیزیه نوعروسی موجب درگیری بین دو خانواده شد

شیرینی شکر نازاره که به نام شیرینی های شکر آمیش نیز شناخته می شود، احتمالاً در آلمان ریشه دارد، اما در منطقه ناصره پنسیلوانیا توسط پروتستان های آلمانی که در دهه 1700 در آنجا ساکن شدند، تکمیل شد.

این کوکی و کلوچه قندی بجستان در واقع به شکل کیستون، نماد ایالت است. این تنها برخی از انواع کوکی های محبوب در سراسر جهان است. خمیر کلوچه چگونه درست می شود؟

دستور العمل های سرگرم کننده بسیار زیادی وجود دارد. در خمیر و بستنی خوراکی ما عاشق انواع خمیر کوکی هستیم و وظیفه خود را پیدا می کنیم که ترکیبات خلاقانه ای را برای مشتریان خود پیدا کنیم تا از آن لذت ببرند.

برای بهترین خمیر شیرینی خوراکی نزدیک من، ما را انتخاب کنید. اگر علاقه مند به پیوستن به مجموعه خمیر شیرینی خوراکی ما یا حتی بیشتر از تاریخچه کوکی هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید یا پیامی ارسال کنید.

در آمریکا، یک کوکی به عنوان یک کیک نازک، شیرین و معمولا کوچک توصیف می شود. طبق تعریف، یک کلوچه می‌تواند هر یک از انواع کیک‌های شیرین دستی و مبتنی بر آرد باشد، چه ترد و چه نرم. هر کشوری کلمه خاص خود را برای کوکی دارد.

ما می دانیم که به عنوان کوکی ها در انگلستان و استرالیا بیسکویت نامیده می شود، در اسپانیا آنها galletas هستند. آلمانی‌ها به آن‌ها کیک یا Plzchen برای کلوچه‌های کریسمس می‌گویند.

در ایتالیا نام‌های مختلفی برای شناسایی انواع کوکی‌ها از جمله آمارتی و بیسکوتی و غیره وجود دارد. نام کوکی از کلمه هلندی koekje به معنای کیک کوچک یا کوچک گرفته شده است. بیسکویت از کلمه لاتین bis coctum به معنای “دوبار پخته شده” گرفته شده است.

قرن هفتم پس از میلاد تصور می‌شود قدیمی‌ترین کیک‌ها به سبک کوکی‌ها به قرن هفتم پس از میلاد برمی‌گردد، ایران، یکی از اولین کشورهایی که شکر کشت کرد.

به گفته مورخان، شکر یا از مناطق پست بنگال یا در جاهای دیگر در آسیای جنوب شرقی منشأ گرفته است. شکر به ایران و سپس به مدیترانه شرقی گسترش یافت.