نخود فرنگی بسته بندی شده موجب از بین رفتن چین و چروک صورت می شود

برای اینکه همه چیز در آشپزخانه کار کند، اولین غریزه این است که نخود فرنگی بسته بندی شده را در غلاف آنها بخرید، نه در غیر این صورت. نخود تازه را نمی توان خارج از پوشش محافظ آن فروخت پس از آن، مانند تمام میوه ها و سبزیجات خود، دریغ نکنید.

آنها را بچشید! نخود شما باید سبز لطیف، خوب متورم، سفت و عرق کرده با رطوبت باشد، این تضمین طراوت است! از باغبان بازار بخواهید برایتان غلاف باز کند، بدش نمی آید و فرصتی است که نخود تازه ای را گاز بزنید. خواهید دید، یک کنسانتره واقعی از طراوت!

مراقب باشید، نخود شکننده است. برای حفظ طعم آن باید بسیار تازه مصرف شود: حداکثر 48 ساعت پس از چیدن. در واقع، طعم شیرین آن به وجود کربوهیدرات های ساده مرتبط است که پس از برداشت به سرعت به کربوهیدرات های پیچیده (نشاسته) تبدیل می شوند.

زمانی که فصل اوج نیست، در خوردن نخود فرنگی یخ زده تردید نکنید. برخلاف کنسرو، منجمد طعم غذا و تمام ویتامین های آن را حفظ می کند. برای پخت و پز، هیچ چیز نمی تواند سریعتر باشد: 5 دقیقه در آب جوش نمکی هنگام جوشیدن دوباره.

گرد، بسیار نرم، نخود به راحتی پخته می شود. یک شرط مطمئن برای غذاهای سنتی، تفاوت های ظریف ظریف را برای غذاهای عجیب و غریب و همچنین به دنبال ترین خلاقیت ها به ارمغان می آورد.

نخود سبز و ترد، طعم کمی شیرین دارد. و با این حال، تقریباً فقط در غذاهای شور و پخته خورده می شود. با این حال نخود را به عنوان یک غذای لذیذ به صورت خام مصرف می کنند.

لطیف، شیرین و لطیف، نخود فرنگی با همه طعم ها به خوبی هماهنگ می شود. شما همچنین با گوشت خوک و ماهی آب پز از آنها قدردانی خواهید کرد.