مشخصات اصلی زرشک و درختچه آن

Berberis vulgaris بومی بخش‌هایی از اروپا، آفریقا و آسیا است و درختچه‌ای کوچک با تارت، توت‌های خوراکی و شاخه‌های خاردار است.

ریشه زرشک حاوی بربرین است، یک گیاه زرد روشن که تصور می شود دارای خواص حمایت کننده از سلامتی است. ریشه زرشک سیاه دارای سابقه استفاده در سیستم های درمانی سنتی از سراسر جهان است و اغلب در عصاره ها، کاربردهای موضعی و جوشانده استفاده می شود.

زرشک درختچه ای بلند با شاخه های خاکستری و خاردار است. گل های زرد روشن در اواخر بهار شکوفا می شوند و در پاییز به دسته های تیره و آویزان توت های قرمز تبدیل می شوند.

برای تهیه مربا می توان از زرشک پفکی رسیده استفاده کرد اما تلخی کمتری نسبت به کرن بری دارد. توت ها و پوست هر دو به طور سنتی استفاده می شوند. زرشک از خانواده Berberidaceae است.

در بارداری استفاده نمی شود مگر تحت نظر یک پزشک متخصص. توصیه می کنیم قبل از استفاده از محصولات گیاهی زرشک کوهی، به خصوص اگر باردار هستید، شیرده هستید یا هر دارویی مصرف می کنید، با یک پزشک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

این اطلاعات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصول برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری در نظر گرفته نشده است. فقط برای اهداف آموزشی.

همه نظرات صرفاً منعکس کننده نظرات و نظرات بیان شده توسط بازبین هستند و نه گیاهان زرشک آبگیری کوهستانی. ما ادعاهای مطرح شده توسط هیچ بازبینی را تأیید یا تأیید نمی کنیم.

هیچ یک از این اظهارات توسط FDA ارزیابی نشده است و برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری یا وضعیت سلامتی در نظر گرفته نشده است.

  • منابع:
    1. Barberry Root – Mountain Rose Herbs
  • تبلیغات: 
    1. چگونه می توان سطح کیفیت زندگی مردم را ارتقا داد؟
    2. ویژگی های انواع مختلف پنجره
    3. اطلاعاتی درمورد ذرت
    4. عجیبترین تئاتر خیابانی که با پروفیل آلومینیوم برگزار شد