مردی با ساعت omega swatch به خواستگاری دختر پادشاه رفت

با این حال، در طول جنگ جهانی اول، پوشیدن آن برای سربازان اجباری شد، به ویژه در سنگرها، جایی که جستجوی زمان در جیب به یک عمل بسیار خطرناک تبدیل شد.

به لطف شیشه نشکن و نور رادیوم، این ساعت omega swatch مچی ناگهان بسیار کاربردی بود و خود را به عنوان تجهیزات نظامی که قادر به ایمن کردن جهان یا تقریباً می باشد، تثبیت کرد.

در هر صورت، در پایان جنگ بزرگ، سودمندی آن در اروپا مانند ایالات متحده دیگر مورد بحث نیست. ساعتی که به یک دستبند متصل است، متقاعد کردن تهمت‌زنان را به پایان رسانده است و می‌تواند بی‌صدا مچ تمام دنیا را تسخیر کند.

در آغاز قرن بیستم، برند سوئیسی Omega در تولید اولین ساعت مچی تولید انبوه پیشتاز شد. در دهه 1920، مدل ها بسیار قابل اعتماد و مقاوم در برابر ضربه شدند.

دنیای هوانوردی از این موضوع آگاه است و با اتخاذ مدل سانتوس توسط لوئیس کارتیه به سرعت بالا می رود. در سال 1926، جان هاروود ساعت مچی اتوماتیک را صنعتی کرد و یک سال بعد اولین ساعت ضد آب از برند Oyster را به بازار عرضه کرد.

از دهه 1960، ساعت مچی بدون محدودیت سنی به یکی از ملزومات پوشاک مردانه و زنانه تبدیل شد. این دوره اولین ساعت های برقی و کوارتز بود که به ترتیب توسط همیلتون و سیکو عرضه شدند.

در پایان دهه 1970، صفحه نمایش الفبایی از ژاپن ظاهر شد، در حالی که در ساعت های مکانیکی و آنالوگ، ویژگی های جدید (قطب نما، فازهای ماه، ساعت زنگ دار و غیره) به طور مرتب لوازم جانبی را به طور کامل تجدید می کردند.

امروزه ساعت سازان به نوآوری خود، به ویژه در سطح زیبایی شناسی ادامه دهید. اگر این بخش تا حد زیادی تحت سلطه ساعت‌های به اصطلاح کلاسیک یا گرافیکی فوق اسپرت باشد.