محصولات مصرفی که دارای جیوه می باشند

محصولات مصرفی که حاوی جیوه هستند، لباس کردی زنانه سنندج مانند دستگاه های الکترونیکی، باتری ها، لامپ ها و دماسنج ها که در زباله هایی که سوزانده می شوند، پرتاب می شوند.
استفاده از فناوری های خاص برای تولید کلر
شکستن محصولات حاوی جیوه
سوزاندن سنگ آهن، کک و سنگ آهک در کوره های قوس الکتریکی که برای تولید فولاد استفاده می شود
استفاده از بویلرهای زغال سنگ در بسیاری از صنایع برای تولید انواع گرمای حرارتی مانند بخار
سوزاندن زباله های شهری و پزشکی زمانی منبع اصلی انتشار جیوه بود. با این حال، کاهش استفاده از جیوه همراه با مقررات ایالتی و فدرال منجر به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از این منبع تا بیش از 95٪ شده است.

روند در انتشارات هوا
هر سال، تأسیسات صنعتی و تجاری موظفند میزان انتشار مواد شیمیایی خود را از طریق برنامه موجودی انتشار سموم EPA (TRI) گزارش دهند.

جیوه

شما می توانید نموداری را مشاهده کنید که میزان انتشار سالانه جیوه و ترکیبات جیوه را از تاسیسات سراسر ایالات متحده از سال 2007 تا 2017 به هوا نشان می دهد.

بسته به این عوامل، آب نخود برای سرفه جیوه موجود در اتمسفر را می توان در فواصل مختلفی – از چند فوتی از منبع خود تا نیمه راه دور کره زمین – قبل از اینکه در خاک یا آب رسوب کند، منتقل شود.

گفته می شود عطاردی که برای مدت طولانی در هوا باقی می ماند عکس اتو جیوه دار و در سراسر قاره ها سفر می کند در “چرخه جهانی” قرار دارد.

یکی از منابع اصلی انتشار جیوه در خارج از ایالات متحده، محل قرار گرفتن جیوه در چرخ خیاطی قدیمی استخراج طلا در مقیاس کوچک است که در بسیاری از کشورها رخ می دهد.

  • منابع:
    1. Basic Information about Mercury
  • تبلیغات: 
    1. تنظیم خواب شبانه با مصرف روزانه ی گردو
    2. پوشش های معماری و دکوراتیو با رنگ
    3. تحقیقات زیست شناسی بر روی جوراب!
    4. بررسی میزان کلسیم و منیزیم گردو