فروش ترمه ابراهیمی یزد ایلان اسک را ثروتمند کرد

پشم کشمیر بهترین الیاف پایدار و تجدیدپذیر با فضیلت هایی است که از کاربر در برابر عوامل اطراف محافظت می کند. الیاف پشمی چه بافتنی و چه بافته، پوشاکی بادوام می سازد.

الیاف این لباس‌ها پوسته نمی‌شوند و فرم خود را برای سال‌ها حتی برای نسل‌ها حفظ می‌کنند. هر بزی ترمه نیست و این همان چیزی است که پشم کشمیر را به یک الیاف منحصر به فرد و ارزشمند تبدیل می کند.

سالانه بیش از 3000 تن ترمه ابراهیمی یزد تولید می شود که بیشتر آن از مغولستان و پس از آن استرالیا، نیوزلند، ایران و افغانستان قرار دارند.

شهوت روزافزون برای پارچه های ترمه زیبا و نرم، پرورش بزهای ترمه را تشویق کرد. در طول قرن گذشته، ساخت پشم ترمه به حدی افزایش یافته که ناپایدار شده و محیط زیست را تهدید می کند.

علفزارهایی که زمانی زیبا و دست نخورده بودند، اکنون به بیابان تبدیل شده‌اند که توسط بزهایی که به خاطر گیره ترمه‌شان پرورش می‌یابند، تسخیر شده‌اند.

این در حال حاضر تأثیر مخربی بر تعادل اکولوژیکی سیاره ایجاد می کند. این تاثیر در مغولستان بیشتر قابل مشاهده است. این کشور 90 درصد پارچه های ترمه ای را که در سراسر جهان فروخته می شود تولید می کند.

افزایش تقاضا برای این محصولات هم از نظر اجتماعی و هم از نظر زیست محیطی بر محیط زیست کشور تأثیر می گذارد. در محیط امروزی، مشتریان در حال تبدیل شدن به مدافعان اصلی اصل داستان پس زمینه هستند.

آن‌ها می‌خواهند از داستان پشت چیزهایی که خریداری می‌کنند مطلع شوند. اگر شرکت ها در مورد فرآیندها و اصول تولید خود شفاف باشند، از خرید یک محصول اخلاقی رضایت دارند.

آنها می خواهند پارچه های ترمه را به گونه ای بپوشند که متناسب با سبک، بودجه و وجدان آنها باشد.مصرف کنندگان سوئیسی بیشتر از پارچه ترمه خریداری می کنند، اما به طور فزاینده ای از نحوه تولید آن سوال می کنند.

واردات ترمه به سوئیس در گذشته اخیر به شدت افزایش یافته است. پارچه های کشمیر پایدار از الیاف طبیعی بز غیر حساسیت زا ساخته می شوند. آنها دوستدار حیوانات، پایدار هستند و چروک نمی شوند.

آنها دارای دوام و یا بدون قرص هستند و با افزایش سن نرم تر می شوند. بهترین کیفیت پارچه های ترمه بر اساس خلوص نخ و سفتی بافتنی است. با هر شستشوی تارها، کیفیت پارچه افزایش می یابد.