عرضه کمربند چرم قهوه ای

چرم های موجود در بازار دارای چه رنگ هایی می باشند؟ چرم قهوه ای از چه نوع پوستی تهیه می شود؟ کدام شرکت ها عرضه کمربند چرم قهوه ای را بر عهده دارند؟
در دنیای چرم رنگ های زیادی وجود دارد که به دلیل طبیعی بودن آن رنگ های منحصر به فردی می باشند. رنگ قهوه ای موجود در چرم برای تولید محصولات مختلف بسیار خوش رنگ می باشد.

رنگ چرم های موجود در بازار
چرم ها در واقع رنگ های اصلی که دارند بیشتر قهوه ای و قهوه ای سوخته می باشد. ولی بی شمار رنگ در بازار کمربند چرم ترک وجود دارد که هر کسی براساس مکان مورد استفاده رنگ کمربند را انتخاب می کند.

کمربند های رنگ تیره را بیشتر برای مکان های اداری استفاده می کنند. ولی کمربند های رنگ روشن بیشتر برای کمربند های اسپرتی مناسب می باشد.

نوع پوست چرم قهوه ای

کمربند چرم مشکی مردانه بیشتر از چرم گاوی تهیه می شوند که ضخامت بالا و طول عمر بالایی نیز دارند. چرم های گاوی به دلیل رنگ قهوه ای بیشتر مناسب مکان های اداری و افراد در سنین بالا می باشند.

شرکت های مختلفی در ایران تولید کننده ی کمربند های چرمی قهوه ای با کیفیت بالا می باشند. که ما می توانیم از طریق سایت های مختلف با این شرکت ها آشنا شده و نسبت به سفارش این محصول اقدام کنیم.