صادر خرمالو در بازار ارومیه به سیاره مریخ موفقیت آمیز بود

خرمالو یک میوه بومی آسیایی است که در فرانسه اطلاعات کمی درباره آن داریم و حتی کمتر در مورد روش های پخت آن می دانیم. با این حال، تعداد زیادی از آنها وجود دارد.

می توان خرمالو در بازار ارومیه را همانطور که البته می توان خورد، اما در کیک، سالاد میوه، در غذاهای خوش طعم… امروز همه چیز را در مورد این میوه سرشار از ویتامین برای شما می گویم!

آنها باید پوستی براق و بدون عیب داشته باشند و نسبت به اندازه خود سنگین باشند. دو نوع خرمالو وجود دارد که یکی نرم و دیگری سفت مصرف می شود. خرمالوهای اصلی، قابض، فقط زمانی خوب هستند که رسیده باشند.

زمانی که بسیار نرم هستند، سپس با یک قاشق چایخوری میل می شوند. خرمالوهایی که به سختی خورده می شوند، انواع غیر قابض هستند، مانند خرمالو سیب یا خرمالو. سپس آنها حتی به سختی قابل مصرف هستند تا مانند سیب گاز بگیرند.

خرمالوهای غیر قابض برای چند روز در فضای باز نگهداری می شوند و زیاد نمی رسند. علاوه بر این، آنها را در یخچال قرار دهید. خرمالوهای قابض باید بسیار نرم شوند تا بتوانید مدت طولانی تری آنها را نگهداری کنید.

برای اینکه زودتر برسند، آن ها را در یک سبد با سیب قرار دهید یا به طور کامل فریز کنید. آنها کاملاً ماه ها پس از یخ زدایی در یخچال خواهند بود.

خرمالوهای سفت بعد از چند دقیقه فرو بردن آنها در آب جوش می توانند با پوست خرد شوند یا مانند گوجه فرنگی پوست آن را جدا کنند. با این حال، خوردن آنها به همان شکلی که هستند ضروری نیست.

سر خرمالوهای نرم را ببرید و داخل آن را با قاشق بخورید. خرمالو را می توان مانند سیب یا هلو پخته، دم کرده، به مربا تبدیل کرد یا در کیک گنجاند.