صابون کالاندولا گل سیتو را می توان برای درمان زانو درد استفاده کرد

همانطور که از نام می توان حدس زد، صابون کالاندولا گل سیتو دارویی مخصوصا برای درمان بیماری های پوستی شدید ساخته می شوند. این شرایط ممکن است شامل مشکلات آکنه، جوش، مسدود شدن منافذ، عفونت های باکتریایی و غیره باشد.

دو نوع اصلی صابون دارویی بر اساس شرایطی که درمان می کنند وجود دارد. بر خلاف صابون های توالت، صابون های غیر توالتی نه تنها مواد تمیز کننده صافی هستند.

معمولاً آنها به عنوان صابون لیتیوم شناخته می شوند و همچنین حاوی نمک اسیدهای لیتیوم چرب هستند. این صابون‌ها روان‌کننده‌های عالی هستند که در صورت مخلوط شدن با آب به از بین بردن بافت ضخیم لکه‌ها کمک می‌کنند.

در حالی که بیشتر انواع صابون ها به شکل مات هستند، صابون های شفاف شفاف هستند و زیبایی بصری ارائه می دهند.

آنها با صابون های دیگر متفاوت هستند زیرا بر خلاف سایر صابون هایی که برای تولید در آب مخلوط می شوند، این صابون ها با محلول داغ الکل ساخته می شوند.

تمام بقایای محلول فیلتر می شوند. سپس با هر محتوای حل شده یک صابون شفاف تشکیل می شود. این کار صابون ها را بسیار سفت می کند و کف کمتری تولید می کند. آنها صابون های لغزنده ای هستند که زیاد مرطوب نمی شوند.

صابون‌های شیر ملایم‌ترین و نرم‌ترین صابون‌هایی هستند که برای نرم کردن پوست استفاده می‌شوند. در حالی که عمدتا برای پوست نوزادان استفاده می شود، هر کسی می تواند از آن استفاده کند.

این صابون ها فوق العاده لغزنده هستند اما تغذیه عالی دارند. شیر بز ماده اولیه ای است که در تولید صابون های شیر استفاده می شود.

برخلاف صابون های معمولی، صابون های شیر کمترین احتمال ایجاد تحریک پوست را دارند. آنها عمدتاً در رنگ‌های سفید می‌آیند تا با محتوای مواد مطابقت داشته باشند و به اندازه کافی چرم تولید کنند – نه زیاد یا خیلی کمتر. علاوه بر این، رایحه ای کرم مانند را نیز از خود به جای می گذارند.