شیشه هوشمند در ایران برای درمان بیماری هایی خاص استفاده می شود

برای بهبود منابع خود و یافتن بهترین مارک شیشه هوشمند در ایران سکوریت، با هدف قرار دادن دقیق نیازهای خود شروع کنید، در حالی که در نظر داشته باشید که نیازهای مشتریان تنها افق شماست.

با اولین جستجو در اینترنت شروع کنید و پیشنهادات هر کدام را با هم مقایسه کنید. رفتن به یک نمایشگاه تجاری مانند Equipbaie یا Batimat برای مقایسه پیشنهادات تامین کنندگان و صحبت با آنها مفید است.

شناسایی تامین کنندگان رقبا، شرکا و پیمانکاران فرعی شما می تواند راه حل جالبی برای درک دلایلی باشد که منجر به همکاری آنها شده است.

با وجود ادغام مکرر، شیشه سکوریت همه عینک های ایمنی را مشخص نمی کند، بلکه علامت تجاری ثبت شده شرکت Saint-Gobain است.

شیشه سکوریت شده تا 5 برابر بیشتر از شیشه معمولی در برابر ضربه مقاوم است، تا دمای 700 درجه سانتیگراد گرم می شود، قبل از اینکه خیلی سریع از طریق یک پالس هوای سرد در دمای 300 درجه سانتیگراد سخت شود.

بنابراین می تواند تغییرات دمایی 200 درجه سانتیگراد را تحمل کند و ضخامتی بین 4 تا 19 میلی متر دارد. برای به دست آوردن استحکام بیشتر، می توان آن را با حرارت دادن آن در محلول نمکی در دمای 400 درجه سانتی گراد بین 12 تا 36 ساعت، از نظر شیمیایی تصفیه کرد.

نوعی شیشه سکوریت که عموماً برای پنجره های هواپیما، سلول های فتوولتائیک، تجهیزات زرهی یا پناهگاه های اتوبوس در نظر گرفته می شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های ذاتی لعاب حرارتی این است که هنگام شکستن، مجموعه‌ای از خرده‌های کند را تشکیل می‌دهد. یک جنبه اطمینان بخش که علاوه بر خواص مفید آن از نظر عایق، آن را به محصولی بسیار مورد توجه حرفه ای ها و افراد تبدیل می کند.

شیشه سکوریت را می توان در ابعاد دقیق و مطابق با اندازه توسط برندهای تخصصی برش داد تا با ویژگی های سایت های مختلف شما مطابقت داشته باشد.