سرآشپزی که با صابون فولیکا شکلات درست می کند

صابون حلب یک صابون فولیکا طبیعی است که هم از نظر اکولوژیکی و هم از نظر آرایشی کاملاً مناسب است. سازگار با محیط زیست است زیرا زباله های شیمیایی تولید نمی کند.

این کاملا زیست تخریب پذیر است و فاقد مواد نگهدارنده، رنگ یا عطر مصنوعی است. روغن لورل که آن را تشکیل می دهد دارای خواص تسکین دهنده، ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده است.

صابون های با کیفیت حلب از روغن پرس سرد دوم تهیه می شوند و فاقد روغن نخل هستند. به طور سنتی، صابون حلب را در یک دیگ گرم می کنند و سپس آن را به مکعب برش می دهند و تقریباً یک سال می گذارند تا خشک شود.

این روش ساخت سنتی کمتر و کمتر مورد احترام است و امروزه تقلبی های زیادی وجود دارد. اینها حاوی روغن زیتون کمی (در صورت وجود) و به خصوص روغن لورل خلیج بسیار کمی هستند.

علاوه بر این، اغلب مواد نگهدارنده تحریک‌کننده برای پوست‌های حساس اضافه می‌شود. وقتی یک صابون حلب واقعی خریداری کردید، اولین استفاده از آن باید یک مرحله مهم را طی کند.

قبل از استفاده، آن را زیر آب روان بگذرانید و مالش دهید تا لایه گرد و غباری که روی آن را پوشانده از بین برود. البته همه چیز بستگی به جایی دارد که آن را خریداری کرده اید.

اما صابون های حلب واقعی معمولاً پس از چندین ماه خشک شدن در هوای آزاد با یک لایه غبار سبک پوشیده می شوند. دیگران. به این ترتیب، حفاظت از آن نیز باید متفاوت و سازگار باشد.

بنابراین مطمئن شوید که آن را در ظرف صابون نگذارید مگر اینکه سوراخ هایی برای تخلیه آب داشته باشد (صابون نباید در آب بماند به یاد داشته باشید که آن را برگردانید تا بین دو بار استفاده از همه طرف خشک شود.