سایت خرید انواع کمربند چرم مردانه

چه نوع کمربندی بخرم؟ کمربند از چه نوع چرمی تولید می گردد؟ متنوعترین مدلهای کمربند مردانه را از کدام سایت پخش کمربند چرم می توان خرید؟ کمربند کلاسیک شیکتر است یا اسپرت؟
خوش تیپی و خوش پوشی سن و سال نمی شناسد و همه ی سنین را دربرمی گیرد.
کمربند جز بسیار کوچک ست لباس اقایان می باشد که شاید همه ی افراد به متناسب بودن آن با تیپ و نوع لباسی که می پوشند توجه خاصی نداشته باشند، در صورتیکه نقش کمربند بر روی تیپ و ظاهر بسیار مهم می باشد.
با کمی دقت در انتخاب نوع کمربند، می توان آنطور که شایسته یک مرد شیکپوش هست ظاهر گردید.

انواع کمربند مردانه:
کمربندها ی مردانه در کل به دو دسته تقسیم می شوند: کمربند معمولی اسپرت، رسمی و کمربند چرم سایز بزرگ که با کمی شناخت راحت می توان آنها را از هم تشخیص داد.
جنس کمربندها بنا به سلیقه ی هر شخصی متفاوت می باشد، اما استفاده از کمربند چرم عمومیت بیشتری در بین تیپ های مختلف با سلایق مختلف دارد.

با لباس رسمی چه کمربندی بپوشم؟

تیپ رسمی شامل پیراهن پارچه ای و کت وشلوار پارچه ای می باشد و کفش چرمی می باشد.
رنگ کمربند در ست رسمی بسیار حائز اهمیت می باشد و بهترین نوع ست، همرنگ کردن کمربند با کفش چرم می باشد.
کمربندهای رسمی غالبا در سه رنگ مشکی، قهوه ای و قهوه ای تیره می باشند.


با تیپ اسپرت چه کمربندی بپوشم؟

همخوانی داشتن رنگ کمربند در لباس رسمی بسیار مهم است، در صورتیکه در لباس اسپرت دست برای انتخاب رنگهای دیگر نیز باز است و کمربند مشکی، قهوه ای و چه قهوه ای تیره با کفش کتانی و شلوار جین هماهنگ می شود.


انواع کمربند چرم مردانه:

کمربندهای چرم از جنس های مختلفی تولید می گردند که اکثرا از چرم های سنگین برای ساخت کمربند استفاده می گردد.
کمربند چرم گاو و گوساله: اکثر کمربندهایی که در بازار موجود هستند غالبا از جنس گاوی و گوساله هستند که هم برای کمربندهای ساده رسمی و هم برای کمربندهای اسپرت و طرحدار مناسب می باشد.

کمربند چرم شترمرغی: از نوع شیک ترین و گرانترین کمربندهای چرمی می باشد که خرید آن مستلزم صرف هزینه ی بالایی می باشد که هر کسی توان خرید آنرا را ندارد که استفاده از این مدل کمربندها نشانگر کلاس و خوشتیپی آن شخص می باشد.
کمربند چرم گاوی با طرح شترمرغی می تواند، جایگزین مناسبی برای این مدل کمربند باشد.

کمربند چرم میشی: چرم میشی دارای مقاومت و ضخامت بالایی می باشد و بهترین نوع کمربند برای آقایانی با وزن بالا می باشد که تمایل دارند کمربندشان حالت کشیدگی و انعطاف پیدا نکند.

کمربند چرم سوسمار: کمربند چرم سوسمار، کروکودیل و تمساح از نوع گرانترین کمربندهای چرمی می باشد که خرید انها مستلزم پرداخت هزینه ی بسیار بالا می باشد.

کمربند چرم شتری: این نوع چرم با اینکه مدت زیادی از حضورش در صنعت چرمسازی نمی گذرد ولی بدلیل استحاکم فوق العاده ای ک این چرم دارد در ساخت انواع کمربند مردانه کاربرد دارد.

در این سایت انواع کمربندهای شیک رسمی و اسپرت با مناسبترین قیمت به فروش می رسد که خرید عمده تعدیل در قیمت را برای به مشتری به ارمغان می اورد.

منبع: بازار چرم ایران