سازنده برترین موتور هوندا را بشناسید

اگر هوندا در سال 2026 یا بعد از آن به فرمول 1 بازگردد، باید چیزی بیش از یک تامین کننده موتور باشد – چیزی که سازنده آن را رد نمی کند. برخی می خواهند بدانند که تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد و اطلاعاتی به دست آورند.

اگرچه موتورهای هوندا امسال توسط Red Bull Racing و AlphaTauri استفاده می‌شوند، خود هوندا در پایان سال 2021 رسماً از F1 خارج شد. بهترین کاور مبل در بازار وجود دارد.

این تصمیم در سال 2020 گرفته شد زیرا هیئت مدیره شرکت می خواست منابع مالی و انسانی را به سمت سرمایه گذاری در فناوری های جدید خودرو هدایت کند تا به هدف بی طرفی کربن 2050 کمک کند.

موتور هوندا

اما هوندا همان‌طور که قوانین جدید موتور، محبوبیت فزاینده F1 و تغییر مدل تجاری برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن رقابت در F1، پورشه و آئودی را متقاعد کردند تا برای نهایی کردن معاملات برای ورود به فرمول 1 در اشکال مختلف در سال 2026 تلاش کنند، کنار رفت.

اعتقاد بر این است که F1 هوندا را یک کاندیدای بالقوه برای مجموعه قوانین موتور بعدی نیز می داند.

مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک قهرمانی جهانی ابوظبی روز تمرینی جایزه بزرگ ابوظبی ابوظبی، امارات همچنین موتور هوندا 250 یکی از بهترین نوع موتور می باشد.

کوجی واتانابه، رئیس شرکت اتومبیل رانی هوندا و مدیر ارشد عملیات برند و ارتباطات هوندا موتور، به The Race گفته است که اگرچه بازگشت F1 به طور رسمی در هوندا مورد بحث نیست، با توجه به شرایط مناسب امکان پذیر است.

به نظر می رسد او همچنین تایید کرده است که هوندا در نهایت می تواند به عنوان چیزی فراتر از یک تولید کننده موتور بازگردد.

و البته تهیه ترشی مخلوط فوری نیز دارای قواعد مخصوصی می باشد.

همانطور که قبلا توسط The Race گزارش شده بود، در داخل هوندا یک جلسه توجیهی به مدیر عامل شرکت داده شده است که پروژه آینده F1 باید یک تیم کاری کامل باشد.

  • منابع:
    1. HONDA F1 RETURN NEEDS TO BE MORE THAN JUST ENGINE SUPPLY
  • تبلیغات: 
    1. نصب ساعت برجکی معمولی

    2. برخی از قطعات درونی ساعت برجک

    3. انواع پمپ برای پمپاژ آب آشامیدنی

    4. مدل سازی پمپ آب خورشیدی