ساخت کمربند با چرم گاوی

آیا انواع چرم های گاوی را می شناسید؟ آیا شرکت های ساخت کمربند چرم گاوی را می شناسید؟ مقاومت چرم گاوی چقدر میباشد؟ طی کدام مراحل با چرم، کمربند اعلا ساخته می شود؟
کمربند را با چرم های گوناگونی می سازند که طرح های گوناگون و رنگ های متنوعی هم دارد. که ساخت کمربند با چرم گاوی از نوع مرغوبترین میباشد.

انواع چرم گاوی
چرم گاوی از انواع مختلف چرم ها می باشد، که در محصولاتی استفاده می شود که باید مقاومت و دوام بالایی داشته باشند. و انواع چرم گاوی عبارتند از:
• چرم گاوی نبوک
• چرم ورنی
• چرم اشبالت
• چرم الگانت
• چرم هورس با رنگ های متنوع
البته چرم گاوی از نظر مقاومت هم درجات کیفیت متفاوتی دارد که این امر باعث شده انواع کمربند چرم گاوی در قیمت های متفاوتی هم باشد.
شرکت های مختلف معتبری در بازار وجود دارد که میتوانید کمربند چرم مورد نیاز را از آن های سفارش دهید. حتی سایت های اینترنتی هم وجود دارد که با شناساندن محصول مورد نظر میتوانند شما را در خرید محصولتان راهنمایی کنند تا بتوانید یک خرید موفقی داشته باشید.و حتی شرکت های معتبر ساخت کمربند چرمی را معرفی میکنند. کمربند چرم زنانه جذاب گاوی با داشتن مقاومت بالا و طرح های متنوع خود مورد پسند مشتری های بیشماری قرار گرفته است.

مراحل ساخت کمربند با چرم
ابتدا باید چرم را برش دهیم. چرم را در هر اندازه ای که می خواهیم بسته به سایز دور کمر مثلا در اندازه 125 در 3.5 برش میدهیم. حتما باید توجه کنیم که هنگام برش چرم کاتر را بافشار بیشتری بکشیم تا چرم زیر خط کش بازی نکند. کمربندی که از چرم گاوی و زیره آن را از اشبالت گاوی ساخه ایم و همچنین از قدک برای مغزی کمربند استفاده میکنیم تا قوام و دوام بیشتری داشته باشد. بعد از این مراحل سه لایه را بهم می چسبانیم. بعد از چسب زدن کار سوراخ کردن را انجام می دهیم. بعد از این مراحل کمربند ما آماده فروش میباشد.