ساخت و تولید کمربند با چرم ترکیه

آیا برای ساخت و تولید کمربند چرمی، نیازی به چرم ترکیه یا سایر کشورها داریم؟ آیا ایران توانایی تامین ماده خام برای تهیه این اکسسوری را ندارد؟
تولیدکنندگان کمربند چرم دخترانه در ایران، هر نوع چرم و اکسسوری را که بخواهید می توانند تولید کنند و در این عرصه همیشه پیشگام بوده و هستند. برخی محصولات نیاز به واردات ندارند و واقعا انجام این کار، توهین به تولیدکنندگان داخلی می باشد. بعنوان مثال همین چرم در ایران با بهترین کیفیت ساخته می شود. چرم گاومیش که از آن در تولید کمربند بهره می برند، بهترین مدلهایش را ایران می زند؛ حال چرا باید چرم خام این اکسسوری را از ترکیه وارد بازار کشور نمود؛ در حالی که کارخانه تولیدی داخل، خود منتظر مشتری می باشد؟
البته مقصود ما زیر سوال بردن اجناس ترک نیست. ترکیه در صنعت پوشاک همیشه حرف اول را زده و برندهای بزرگی را به بازارهای بین المللی معرفی کرده است. مقصود ما تامین ماده خام می باشد که از تامین کنندگان داخلی می توان به دست آورد. اما اگر خود کمربند وارد می شود، این نه تنها رقابت ساز است؛ بلکه می تواند تولیدکنندگان ما را به فکر راه اندازی ساختار فروش نیز بیندازد.

کمربند چرم ترکیه

خرید کمربند چرمی ترک

کمربند چرم ترک که از سمت ترکیه وارد کشور ما می شوند، اولا همگی کیفیت لازم را دارند و ثانیا با برندهای متنوع به دست مصرف کنندگان می رسند. این موضوع سبب شده تا سلیقه تمامی مخاطبین را در بر بگیرد؛ لذا طبیعی است اگر می بینیم مردم ما عاشق اجناس ترک حتی کمربند هستند.
شاید به ما خرده بگیرید که طرفدار واردات اجناس غیر ضروری هستیم؛ اما این برداشت را نکنید. در برخی موارد باید یک سری غولهای تجاری وارد بازار ما شوند تا تولیدکننده ایرانی به این نتیجه برسد که همه چیز، تولید با کیفیت برتر نیست. خیلی جاها لازم است روی ساختار فروش متمرکز شد. اینکه تمامی تولیدکنندگان ما ذهن خود را معطوف به این کرده اند که اگر جنس خوب بزنی فروش خواهی داشت، کاملا غلط است. تا زمانی که نتوان خود را در بازار شناساند، حتی درجه یک ترین جنس هم در انبارها خاک می خورد. امید است که ورود اجناس ترک بتواند کمی ذهنهای قدیمی را بتکاند و تغییری در نگرشها بوجود آورد تا بلکه ساختارهای تجاری تولید در ایران تعویض شوند؛ وگرنه اوضاع از قبل نیز بدتر خواهد شد.