زیباترین کمربند چرمی سال 1396

کمربند چرم مرغوب باید چه مشخصات ظاهری و باطنی داشته باشد؟ زیباترین کمربند چرمی سال 96 چیست و از کجا باید آن را تهیه کرد؟ در ادامه ما به رویا شما رنگ واقعیت میبخشیم.
کمربند چرمی یکی از اکسسوری های مهم آقایان است که نقش زیادی در آراستگی چهره وزیبایی افراد بازی میکند. امروزه مهمانی های بزرگ و مجاس عقد و عروسی برای هر کسی پیش می آید و زیبایی و آراستگی یکی از مهمترین ملزومات این مجالس است. در این جا نقش کمربند چرمی، از کت و شلوار و کفش مجلسی شما کمتر نیست.

مشخصات کمربند چرمی مرغوب

در انتخاب کمربند چرم بسیار دقت کنید.کمربند مثل کفش و لباس نیست که مجبور باشید هر یکی دو سال عوضش کنید.اگر کمربند شما مرغوب و باکیفیت باشد میتوانید تا 9 سال از آن استفاده کنید. پس یکم بیشتر خرج کنید تا جنس عالی بگیرید در واقع یک بار برای همیشه خرج کنید. انگلیسی ها یم مثل خوبی دارند که خودم خیلی بهش اعتقاد دارم. میگن: ما انقدر پولدار نیستیم که جنس درجه دو و استوک بگیریم. منظورشان این است که اگر شما اومدین به جای خرید یک کمربند چرمی مرغوب 70 هزار تومانی، بیای یک کمربند 40 هزاری ارزون بخری، باز باید دوسال دیگه بیای دوباره کمربند بخری چون عمر کمربند اولت بیشتر از این نیست ولی اگر میومدی همون اول 70 هزاز یک کمربند عالی میخریدی ممکن بود تا 10 سال بهت کار بده.

در واقع شما میای به ضرر خودت جنس ارزون میخری ولی فکر آینده رو نمیکنی. از جمله مهمترین نکات تشخیص یک کمربند چرمی مرغوب عبارتند از:

  • کمربند چرم اصل باشه
  • سکگ قوی با الیاژ بادوام داشته باشه
  • کمربند باید برند باشه تا خیالتان از کیفیت راحت باشه
  • عرض و کلفتی کمربند باید متناسب با شلوار باشه
  • رنگ کمربند باید متناسب با کفش باشه
کمربند چرمی سال

زیباترین کمربند چرمی سال کدام است؟

هر ساله شرکت های تولید کننده کمربند، مدل های جدید و لوکس خود را به بازار عرضه میکنند. به دلیل وجود شرکت های مختلف و از طرفی به علت تنوع زیاد در سلیقه افراذ، این که بگوییم فلان کمربند چرمی زیباتر است در واقع توهین به سلایق مختلف و تعین تکلیف کردن برای دیگران است. اما شما میتوانید برای خرید زیباترین کمربند سال به فروشگاههای بزرگ پوشاک همچون البسکو، هاکوپیان و… مراجعه کنید تا بهترین و زیباترین کمربندهای چرمی را در اختیارتان قرار دهد.