روش های مختلف برای کوتاه کردن کمربند چرمی

کمربندهای چرمی در اندازه های مختلف ساخته می شوند و این برای انواع مختلف افراد مناسب است. اما اگر اندازه آن مناسب نباشد چه کار می کنید؟ باید نحوه تنظیم آن را بررسی کنید.

در اینجا پنج راه برای کوتاه کردن کمربند چرمی وجود دارد:

برای کوتاه کردن کمربند چرمی خود پنج گزینه وجود دارد، دو گزینه بردن کمربند خود به پینه دوز یا خدمات کوتاه کردن کمربند چرمی. سه روش دیگر شامل مقداری تثبیت است که باید کامل کنید و این شامل کوتاه کردن بدون برش، برداشتن سگک برای برش و برداشتن انتهای دم کمربند است.

ما همه این روش ها را به تفصیل مورد بحث قرار خواهیم داد تا بدانید کدام گزینه برای شما بهترین است تا بتوانید کمربند چرمی خود را به اندازه مناسب تنظیم کنید. با تشکر برای خواندن.

پنج روش برای کوتاه کردن کمربند چرمی

آ. کفشدوزک کمربند زنانه چرم شما را کوتاه می کند

پینه دوز کسی است که کفش را تعمیر می کند یا می سازد. او همچنین به این دلیل معروف است که می تواند با انجام برخی کار های دوخت کمربند را کشیده یا کوتاه کند. در اینجا نحوه کوتاه کردن کمربند توسط یک پینه دوز آمده است.

1) با برداشتن سگک و برش به طول لازم و سپس برگرداندن سگک.

پینه دوز قسمت سگک کمربند شما را قطع می کند و سپس آن را دوباره وصل می کند تا کمربند کوتاه شود.

2) با بریدن انتهای دم کمربند و اضافه کردن تعدادی سوراخ تنظیم.

پینه دوز سمت اشاره کمربند را بریده و چند سوراخ اضافه می کند تا فضای بیشتری به شما بدهد.

3) با افزودن چند سوراخ بدون بریدن تسمه.

برخی از تسمه ها سوراخ بیشتری ندارند، بنابراین پینه دوز از ابزار خود برای اضافه کردن ابزارهای جدید استفاده می کند. این زمانی مفید است که هیچ سوراخ تنظیمی وجود نداشته باشد و طول تسمه بیشتری بخواهید.

مزایای بردن کمربند به یک پینه دوز عبارتند از:

1) گزینه های بیشتری را به شما می دهد، مانند سوراخ های اضافی بدون بریدن کمربند. کمربند کاملاً جدید به نظر می رسد.

2) این کار به اندازه راه حل های دیگر، مانند اضافه کردن کشش سگک، به تسمه آسیب نمی رساند.

3) یک پینه دوز می تواند این کار را فقط در چند دقیقه انجام دهد و معمولاً فقط چند دلار هزینه دارد! یک راه حل سریع و آسان.

4) ابزار و دانش مناسب برای انجام کار را دارند.

5) آنها معمولاً هر مشکلی را که با کمربند خود دارید، مانند سگک شکسته یا سوراخ های کمربند آسیب دیده (برای کمربندهای چرم بزی) برطرف می کنند.

ب یک کمربند را بدون برش کوتاه کنید

1.کمربند خود را ببندید.

ابتدا کمربندی را که کوتاه می‌کنید ببندید. این به اندازه گیری های هدف کمک می کند.

2.طول کمربند چرم مشهد زنانه جدید خود را علامت بزنید

سپس، از یک متر برای مشخص کردن مدت زمانی که می‌خواهید کمربندتان در یک سر سگک باشد، استفاده کنید، انتهایی که معمولاً ابتدا از حلقه‌های کمربند عبور می‌کند. پس از علامت گذاری، کمربند را بردارید.

3.حلقه های کمربند را بردارید

این مرحله فقط در صورتی ضروری است که کمربند شما دارای حلقه های کمربند باشد که باید سگک را از آن عبور دهید. اگر اینطور نیست، این قسمت را رد کنید و به قسمت بعدی بروید.

یک انبردست بردارید و دو شاخک را در دو طرف حلقه تسمه مورد نظر بگیرید. کمی بچرخانید تا زمانی که احساس کنید در دستتان از هم جدا می شوند. این کار را برای سایر حلقه های کمربند در مسیر سگک خود تکرار کنید.

4.سگک کمربند را بردارید

از انبردست برای گرفتن سگک استفاده کنید، مشابه روشی که حلقه های کمربند را در مرحله 3 برداشتید. کمی بچرخانید تا آنقدر شل شوند که با دستانتان جدا شوند.

5.سوراخ های کمربند جدید را سوراخ کنید

سگک کمربند خود را بردارید و از انبردست برای گرفتن آن در لبه ها استفاده کنید و قسمت صاف آن را رو به پایین نگه دارید. یک سر کمربند را از پشت به جلو از داخل سگک وارد کنید تا دو طرف صاف با هم تماس داشته باشند.

یکی از نشانه های خود را با یک شاخک ردیف کنید، مطمئن شوید که هر دو طرف مقدار مساوی کمربند از سگک کشیده شده باشند. از یک پانچ چرمی برای وارد کردن سوراخ در این نقطه از مواد کمربند و شاخک استفاده کنید.

با علامت دیگری در انتهای آن تکرار کنید. این انتهای سگک را بردارید و از طرف دیگر این کار را مانند بالا انجام دهید، اما ابتدا کمربند خود را از تاشو بردارید تا بتوانید به راحتی علائم خود را با شاخک ها ردیف کنید.

کمربند چرم نوین

6.سگک کمربند را دوباره وصل کنید

یک سر کمربند را از داخل سگک عبور دهید (مشابه مرحله 5)، مطمئن شوید که مقادیر مساوی در هر دو طرف وجود دارد و در همان جهتی است که زمانی که آن را جدا کردید. سوراخ ها را مانند قبل وارد کنید، اما این بار از انبردست استفاده کنید تا آنها را از طریق شاخک، مواد تسمه و سگک وارد کنید.

7.آخرین تنظیمات را انجام دهید

ممکن است لازم باشد پس از اینکه کمربند را با کشش سفت سفت کردید، تنظیمات کوچکی انجام دهید. این به این دلیل است که در کمربند شلی وجود دارد که باعث می شود در هنگام استراحت طولانی تر از آنچه در نظر گرفته شده باشد. دوباره از انبردست استفاده کنید تا شاخک ها را از هم جدا کنید تا شلی آن برطرف شود. سپس، سگک کمربند خود را از سوراخ جدید خود وارد کنید تا تنظیمات بیشتری انجام دهید تا محصول نهایی یکنواخت و صاف شود.

خدمات کوتاه کردن کمربند چرمی

این شامل بردن کمربند چرمی خود به مکانی مشخص برای کوتاه کردن است.

در ابتدا، خدمات کوتاه کردن کمربند چرمی فقط به طور محدود در فروشگاه های خاصی در سراسر کشور در دسترس بود، اما اکنون مکان های متعددی وجود دارد که می توانید کمربند چرمی خود را برای کوتاه کردن آن ببرید.

مزایای سرویس کوتاه کردن کمربند چرمی

1.راحتی

خدمات کوتاه کردن کمربند چرمی راحت‌تر از یافتن مکان دیگری برای کوتاه کردن کمربندتان است، زیرا می‌توانید همه این کارها را در یک توقف در مکانی مشخص که تجهیزات مورد نیاز را دارد انجام دهید.

مکان های تعیین شده از فروشگاهی به فروشگاه دیگر متفاوت است. تعداد مکان های تعیین شده در یک شهر خاص به تعداد کمربندهای چرمی که به آن مکان آورده شده و تعداد کارمندانی که در آنجا کار می کنند بستگی دارد، که در ادامه این مقاله بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت.

2.زمان کارآمد

این فرآیند کوتاه کردن کمربند زمان بسیار کمتری نسبت به تنظیم مجدد کمربند هر دو ماه یکبار طول می کشد. ممکن است برای شما به صرفه باشد که کمربند چرمی خود را به جای اینکه خودتان آن را نزد شخصی ببرید، به مکان مشخصی بیاورید.

3.کیفیت

وقتی مانتو با کمربند چرم  خود را برای کوتاه کردن آنها می‌گیرید، نمی‌توان گفت که چقدر خوب می‌شوند، زیرا ممکن است بسیاری از مردم ندانند چگونه این کار را به درستی انجام دهند.

4.کمربند شما آسیب نمی بیند

اگر کمربندهای خود را کوتاه کنید، این احتمال وجود دارد که آسیب ببینند زیرا تضمین نمی شود که چه کسی کوتاه کردن را انجام دهد. وقتی کمربند را در یک مکان مشخص کوتاه می‌کنید، کارمندان باتجربه‌ای در آنجا کار می‌کنند و می‌دانند که چگونه کمربندهای چرمی را به درستی کار کنند

کمربند چرمی مردانه

د حذف سگک برای برش

برداشتن سگک برای برش یک راه سریع برای کوتاه کردن کمربند حدود یک اینچ است. برای برداشتن سگک و کوتاه کردن کمربند مراحل زیر را دنبال کنید.

1.از یک متر برای اندازه گیری دور کمر خود استفاده کنید

از یک متر نواری استفاده کنید و آن را در جایی که کمربند را می‌بندید دور کمر خود قرار دهید. آن را در نقطه ای که اندازه نوار روی هم قرار می گیرد علامت بزنید تا دایره ای تشکیل شود (محلی که کمربند خود را می بندید).

2.کمربند خود را از انتهای دم اندازه گیری کنید

از یک متر استفاده کنید و آن را در یک انتهای کمربند قرار دهید. آن را تا انتها بکشید تا به نقطه ای برسید که از اندازه دور کمر علامت زده اید.

3.سگک را بردارید

برای جدا کردن سگک از کمربند از انبردست استفاده کنید. می توانید آن را بچرخانید یا شاخک هایی که آن را در جای خود نگه می دارند خم کنید تا با صندل چرم مردانه شما ست شود.

4.کمربند را کوتاه کنید

از یک چاقو و خط کش برای بریدن کمربند خود به اندازه 1 اینچ بالاتر از جایی که قبلاً با اندازه گیری انتهای دم خود (نقطه همپوشانی) علامت زده بودید، استفاده کنید. این شما را با دو نیمه از همان کمربند باقی می گذارد.

5.سگک را دوباره به کمربند کوتاه شده وصل کنید

از انبردست استفاده کنید و آنها را روی سگک قرار دهید. شاخک ها را فشار دهید تا در جای خود قفل شوند. مطمئن شوید که آنها سفت هستند تا سگک شما در حین استفاده جدا نشود.

6.تناسب صحیح را تست کنید

کمربند کوتاه شده را ببندید. سگک باید 1 اینچ بالاتر از جایی باشد که اندازه نوار در طول اندازه گیری دور کمر شما قرار گرفته است. کمربند باید به راحتی از میان حلقه های شلوار شما بلغزد، اما اگر بخواهید بدون باز کردن سگک آن را به چپ یا راست بکشید، کمی به آن فشار وارد کنید. اگر اینطور نیست، سگک را بردارید و دوباره کمربند را 1 اینچ کوتاه کنید.

ه. انتهای دم کمربند را بردارید

مراحل زیر را برای کوتاه کردن کمربند خود با برداشتن انتهای دم کمربند دنبال کنید:

1.کمربند خود را ببندید

کمربند خود را ببندید و آن را سفت کنید تا احساس راحتی کنید. مطمئن شوید که کمربند روی شما راحت است. سوراخ جدید روی کمربند را با انگشت خود علامت بزنید

2.انتهای دم را چند اینچ از موقعیت جدید ببرید

از یک قیچی تیز یا یک چاقوی Exacto برای بریدن انتهای دم کمربند استفاده کنید. حدود 2-3 اینچ از علامت جدیدی که در مرحله 1 ایجاد کردید، برش دهید

3.حفره های جدید را روی نقاط مشخص شده خود برطرف کنید

از یک پانچ چرمی برای ایجاد سوراخ‌های جدید روی کمربند خود روی علامتی که در مرحله 1 ایجاد کردید، استفاده کنید. مطمئن شوید که سوراخ‌های شما یکدست هستند و خیلی بزرگ نیستند که شما می توانید برای براق و تمیز کردن کمربند از واکس مبل چرم استفاده نمایید.

4.انتهای برش جدید را از روی فندک عبور دهید

انتهای بریده شده جدید کمربند خود را از روی فندک رد کنید. گرمای فندک ذوب می شود و انتهای دم را می چسباند تا از باز شدن کمربند جلوگیری شود. کوتاه کردن کمربند یک راه سریع و آسان برای اطمینان از اینکه کمربند شما به راحتی در می آید. راه های زیادی برای کوتاه کردن کمربند وجود دارد، اما روشی که در این مقاله توضیح داده شده سریع ترین و ساده ترین است برای تمیز کردن کمربند خود می توانید از واکس کفش استفاده کنید.

مطمئن شوید که مراحل را به دقت دنبال کنید تا در این فرآیند به کمربند خود آسیب نرسانید. به خاطر داشته باشید که به تعداد سوراخ های کمربند خود توجه داشته باشید تا کوتاه کردن آن آسان تر باشد.