دمپایی عربی کارتیکو که به هیچ عنوان پاره نمی شود

دمپایی های کورو کتک های معمولی شما نیستند. اگر از درد پاشنه، خار استخوانی یا قوس کم رنج می برید، این جفت دارای پشتیبان قوس داخلی است.

با پاشنه دمپایی عربی کارتیکو کمی بلندتر که وزن شما را دوباره توزیع می کند و به کاهش فشار از نقاط دردناک کمک می کند. این همچنین بهترین انتخاب دکتر Von M. Homer، Ph.D، AEP، متخصص اطفال و دانشیار آموزش فیزیوتراپی در دانشگاه علوم بهداشت وسترن در پومونا، کالیفرنیا است.

زمان کافی را صرف صحبت با متخصصان پا کنید و دمپایی های Vionic بارها و بارها ظاهر می شوند. دکتر براد شفر، جراح پای تایید شده در Sole Podiatry NYC، توضیح می دهد: «این دمپایی تعادل کاملی از راحتی و پشتیبانی را فراهم می کند.

کف پایی ارتوز قوس های شما را باز می کند و فشار را از روی پاشنه ها توزیع می کند، که این جفت را مخصوصاً برای افرادی که مستعد التهاب فاسیا هستند عالی می کند.

و کف میانی فوم EVA ضربه را جذب می کند و فشار وارده بر پاها، مچ پا و زانو را کاهش می دهد. جای تعجب نیست که این دمپایی ها از بیش از 1000 بررسی دارای امتیاز پنج ستاره هستند.

اگر دمپایی می‌خواهید که بتوانید در داخل و خارج از خانه بپوشید، جفت بالش‌مانند اسکچرز دارای یک زیره محکم و کششی با کفی مموری فوم است.

کارشناسان این انتخاب را برای تمرکز کلی بر راحتی پا با قیمت مناسب دوست دارند. Marcela Correa، متخصص پدیکور پزشکی و موسس Medi Pedi NYC می گوید: «Skechers برای دمپایی های مقرون به صرفه و سبک وزن عالی است.

اگر تا به حال پتو یا روپوش Barefoot Dreams را احساس کرده اید، می دانید که نرمی آن باورنکردنی است. این انتخاب پارچه را به شکل دمپایی در می آورد و به لطف زیره لاستیکی می توان آن را هم در داخل و هم از بیرون پوشید.