دمپایی سفید را می توان برای ساخت دیوار بجای بلوک استفاده کرد

کارکنان Wirecutter که این دمپایی سفید را برای مدت طولانی آزمایش می‌کنند، چنین مشکلی را تجربه نکرده‌اند، و جفت‌هایی که برای آزمایش امسال سفارش دادیم، همگی مانند جفت‌های قبلی ساخته شده بودند.

گفته می شود، خز زیر پای شما به مرور زمان مات می شود و در نهایت فرسوده می شود. اگر با این مشکل مواجه شدید، L.L.Bean برای جایگزینی کفی، درج های قیچی می فروشد.

ما خودمان درج‌های برشی را خریده‌ایم و استفاده کرده‌ایم، و آنها دقیقاً مطابق انتظار عمل کردند. اگرچه این دمپایی‌ها در قسمت‌های پرزدار احساس گرما و دنج می‌کنند.

اما قسمت بالای پا ممکن است کمی سرد شود، زیرا زبان شیلینگ تنها در حدود یک سوم از پا بالا می‌آید. دمپایی بوتی (زنانه، مردانه) باید این مشکل را به راحتی حل کند.

شما نمی توانید این دمپایی ها را از ماشین لباسشویی عبور دهید. در عوض، باید قسمت بیرونی را تمیز کنید. این مشکلی برای تسترهای طولانی مدت ما نبوده است.

اگر دمپایی های قیچی را خیلی گرم یا کرکی می بینید، یا چیزی با ظاهری مینیمالیست می خواهید، چکمه های پشمی Glerups با پاشنه باز و Glerups Wool Slipper Boots را توصیه می کنیم.

چکمه‌ها مورد علاقه آزمایش‌کنندگان ما از پشم نمدی بود، اما دمپایی‌های کشویی در رتبه دوم قرار داشتند. این دمپایی ها می توانستند انتخاب اصلی ما باشند.