در گذشته با خاک برگ پسران برای کودکان اسباب بازی درست می کرند

ساکولنت ها و کاکتوس ها برای رشد نیاز به رطوبت کمی دارند کاکتوس ها نوعی ساکولنت هستند. از آنجایی که ساکولنت‌ها آب را در برگ‌ها و ساقه‌های خود ذخیره می‌کنند.

بهترین عملکرد را در خاک برگ پسران دارند که به خوبی زه‌کشی می‌کنند و با موادی ترکیب می‌شوند که هوادهی زیادی را فراهم می‌کنند تا ریشه‌هایشان خیس نشوند.

مانند ورمیکولیت، پوکه، زغال ماسه و خاک رس. شما اغلب مخلوط خاک ساکولنت را با عنوان “مخلوط ساکولنت و کاکتوس” مشاهده می کنید، اما تفاوت های کلیدی بین ساکولنت ها و کاکتوس ها وجود دارد که به این معنی است که آنها نیازهای متفاوتی به خاک دارند.

مخلوط‌های ساکولنت همه منظوره معمولاً برای ساکولنت‌ها مناسب‌تر هستند، اما می‌توانید به راحتی آنها را با چند ماده برای کاکتوس‌های خود تطبیق دهید: گیاهان هوا در سوراخ درختان، بین سنگ‌ها، روی گیاهان دیگر و در طیف وسیعی رشد می‌کنند.

از دیگر گوشه ها و گوشه ها که برای اکثر گیاهان غیرقابل پذیرش هستند. آنها دارای برگ های گوشتی مانند ساکولنت ها هستند، اما می توانند آب را از هوا جذب کنند و در محیط های ساختار یافته و هوادهی خوب مانند مخلوط پوست درخت، نارگیل و پیت ماس شادتر هستند.

اگرچه اپی‌فیت‌ها از برخی جهات نگهداری کمی دارند، اما در مورد نوع و مقدار آبی که دریافت می‌کنند بسیار سخت‌گیر هستند اگر اپی فیت خاصی دارید، قبل از ریختن آن در هر ترکیب قدیمی ارکیده، درباره بهترین ترکیب برای آن تحقیق کنید.

مخلوط های شروع بذر در مقایسه با خاک گلدان همه منظوره، دانه ریز، سبک و مطبوع هستند. مخلوط اولیه بذر نباید حاوی کودهای اضافه شده یا مواد آلی غنی باشد.

زیرا دانه ها حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز آنها برای چند هفته اول در پوسته کوچک قدرتمند خود هستند! ترکیبات معمولی در مخلوط های شروع بذر شامل پرلیت، ورمیکولیت، پیت ماس و نارگیل است.