در گذشته از آبپاش پلاستیکی آمبو به عنوان اسلحه استفاده می کردند

آبیاری خودکار یک سیستم آبیاری باغ بدون دخالت انسان است. زمان و مدت آبیاری از قبل برنامه ریزی شده است و امکان آبیاری را حتی در زمانی که صاحبان آن ها دور هستند نیز وجود دارد.

این سیستم متشکل از لوله های مجهز به آبپاش پلاستیکی آمبو است که مستقیماً به منبع آب متصل می شود. سپس مونتاژ به یک برنامه نویس مرکزی متصل می شود تا تنظیمات مختلف انجام شود.

همچنین می توان سیستم را با استفاده از فناوری شی متصل از راه دور کنترل کرد. برای مصارف مختلف نه تنها از نظر کشاورزی یا نگهداری فضای سبز، بلکه در زمین های ورزشی نیز در نظر گرفته شده است.

مدل مناسب به استفاده و همچنین مزایا و معایب آن بستگی دارد. همچنین آبپاشی میکرو را در باغ خود در نظر بگیرید.

برخی از گیاهان باید دو یا سه بار در روز آبیاری شوند. باغبانان آماتور این امکان را دارند که برای چند روز بدون خطر خشک شدن گیاهان خود بروند. تایید تنظیمات آبیاری تنها شرط است.

این روش همچنین مزیت صرفه جویی در مصرف آب را به لطف کنترل جریان و فشار آب ارائه می دهد. همچنین باید بدانید که سیستم های آبیاری اتوماتیک متنوع هستند.

هر یک از آنها به نیازهای خاص گیاهان شما پاسخ می دهد. متخصص آبیاری اتوماتیک به شما کمک می کند بین سیستم قطره ای یا مجهز به توربین جمع شونده انتخاب کنید.

تضمین آبیاری بهتر گیاهان و چمن، آبیاری خودکار نیز معایبی دارد. نصب آن پیچیده است زیرا چندین فاکتور باید در نظر گرفته شود. یک منظره ساز حرفه ای می تواند با برآورد رایگان کمک کند.

ماموریت آن این است که در محل حاضر شود تا سیستم متناسب با نیازهای شما را تعیین کند. وسعت فضای سبز و انواع مختلف گیاهان را ارزیابی می کند.