در مالزی از پارچه مبلی نخی برای درست کردن سد استفاده می کنند

اما ما آماده نیستیم که جنبه زیبایی شناسی خانه هایمان را کوتاه کنیم. استحکام بزرگ مبل لوپ با پارچه مبلی نخی و صندلی راحتی آن چنین است.

نمای کوچک و قدیمی که به آن منتقل می شود، کاملاً با تمام فضای داخلی ترکیب می شود که احساس راحتی شیک را القا می کند. به عبارت دیگر، ما تسخیر شده ایم!

با الهام از شکل گرد صندلی راحتی Pacha توسط Pierre Paulin که روحیه پیله را در بر می گیرد، به سرعت تبدیل به یک قطعه مرکزی می شود. بنابراین، یاد بگیرید که چگونه مبل خود را به درستی در اتاق نشیمن خود قرار دهید تا فضای داخلی شما را به طور کامل متحول کند.

مبل‌ها و صندلی‌های حلقه‌ای زیادی وجود دارد، و بیشتر در رنگ‌هایی مانند سفید یا اکرو که راحت‌ترین و کلاسیک‌ترین آنها هستند. اما، اینها تنها سایه های موجود نیستند، برخی از تولیدکنندگان برای بیشترین لذت ما با رنگ بازی می کنند.

به طور خلاصه، شما به ناچار یک مبل پارچه ای تری با صندلی راحتی یا بدون آن، در حد بودجه خود و در رنگ دلخواه پیدا خواهید کرد. انتخاب زیر از But، Rue du Commerce و Cdiscount می آید.

بدیهی است که تنوع پاهای ارائه شده بر رندر و استایل تاثیر می گذارد. بنابراین، مبل های پارچه ای تری با پایه های آهنی، چوبی یا فلزی پیدا خواهید کرد.

برخی برندهای معتبر مانند کاسینا مدل‌های نمادین مانند سوریانا را در سایه‌های نارنجی یا بژ منتشر می‌کنند. مدل‌های قدیمی منحصر به فرد نیز در Selency موجود است.

علاوه بر این، مانند همه مبل ها، می توانید اشکال زیادی پیدا کنید که برخی از آنها گرد هستند. شکل گرد نشان دهنده یک طرف پوشاننده و اطمینان بخش است که کاملاً به پارچه تری می خورد. به طور کلی، خطوط بسیار تمیز و مینیمالیستی هستند.

بنابراین با تمام فضاهای داخلی تطبیق داده می شوند تا آنها را افزایش دهند. برعکس، اگر تأثیرات آرت دکو را ترجیح می دهید، یک مدل مبل به شکل صدفی انتخاب کنید.

برخی از صندلی ها کانورتیبل و حتی مدولار هستند. اما کجا می توانید یک مبل پارچه ای و صندلی راحتی پیدا کنید؟ اشکال نرم و فضاهای غیر معمول نمای کلی خوبی از تنوع ارائه می دهند.