دختر بچه ای با قهوه اسپرسو کیلویی کاردستی ساخت

قهوه اسپرسو کیلویی حاوی یک ماده روانگردان است که انتقال دهنده عصبی آدنوزین در مغز را مسدود می کند. در نتیجه، سایر انتقال دهنده های عصبی مانند نوراپی نفرین و دوپامین همراه با شلیک عصبی افزایش می یابند.

عملکرد شناختی با نوشیدن قهوه همراه با هوشیاری، حافظه، سرعت واکنش، بهره وری و انگیزه بهبود می یابد. کافئین موجود در قهوه بدن شما را برای فعالیت های شدید آماده می کند،

سلول های چربی را برای فعالیت آزاد می کند و آدرنالین را افزایش می دهد و می تواند عملکرد فیزیکی را تا 12 درصد افزایش دهد.

کافئین به افراد کمک می کند چربی بسوزانند و اغلب یک عنصر کلیدی در محصولات کاهش وزن است. مطالعات نشان می دهد که می تواند کاهش چربی را تا 29 درصد افزایش دهد و متابولیسم را تا 11 درصد در افراد باریک و 10 درصد در افراد چاق افزایش دهد.

قهوه حاوی مواد مغذی حیاتی از جمله ریبوفلاوین، نیاسین، منیزیم، پتاسیم، منگنز و اسید پانتوتنیک است؛ مقادیر کم است، اما مصرف شما با هر فنجان قهوه افزایش می یابد.

فنجان های قهوه روزانه می تواند به شما کمک کند عمر طولانی تری داشته باشید. آنها همچنین ممکن است چندین بیماری شدید را از بین ببرند و عملکرد شما را بهبود بخشند.

طعم عالی نوشیدنی مورد علاقه شما ممکن است برای ادامه دادن به نوشیدن آن کافی باشد. با این حال، تشخیص این موضوع که شما نیز از این هشت مزیت القا کننده سلامتی بهره مند هستید، ضرری ندارد.

بیش از 10 سال، محققان ارتباط بین مصرف قهوه و خطر مرگ را بررسی کردند، دانشمندان متغیرهایی مانند سبک زندگی، سلامتی و مصرف قهوه شرکت کنندگان را در نظر گرفتند.

این تحقیق نشان داد افرادی که بیش از چهار فنجان قهوه در روز می‌نوشیدند در مقایسه با شرکت‌کنندگانی که قهوه نمی‌نوشیدند.

افرادی که فقط کمی می‌نوشیدند، ۶۴ درصد کاهش خطر مرگ را تجربه کردند. در دوره پیگیری، مصرف کنندگان قهوه 45 ساله یا بالاتر از کاهش 30 درصدی خطر مرگ بهره مند شدند.