خیاط به جای استفاده از روغن چرخ خیاطی از عرق نعناع و کاسنی استفاده می کند

قبل از اینکه بروید و سعی کنید نوشیدنی عرق نعناع خود را درست کنید، بدانید که خطر مصرف بیش از حد منتول در یک زمان وجود دارد. عرق نعناع برای گربه می تواند مفید باشد.

عوارض جانبی می تواند شامل سوزش، سوزش و درد در دهان و مری باشد. نشان داده شده است که منتول در مقادیر زیاد، بیش از 50 میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، منجر به مرگ می شود.

به همین دلیل، متخصصان تغذیه ورزشی استرالیا توصیه می کنند به جای اینکه سعی کنید نوشیدنی منتول خود را بسازید، از محصولات تجاری موجود استفاده کنید.

در حالی که استدلال برای نوشیدن یک نوشیدنی سرد با منتول برای افزایش عملکرد وجود دارد، این بدان معنا نیست که برای هر ورزشکاری در هر سناریویی توصیه می شود.

در کنار عرق نعناع خواص عرق یونجه برای رحم نیز در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

مطالعات انجام شده که تأثیر نعناع بر عملکرد را بررسی می کنند، عموماً دارای حجم نمونه کوچک، کوتاه مدت هستند و با نوشیدنی های ورزشی با طعم های دیگر مقایسه نمی شوند.

عرق نعناع

یکی از نگرانی‌های اصلی نوشیدنی‌های ورزشی با طعم نعناع این است که ورزشکاران ممکن است از طعم آن لذت نبرند و بنابراین سوخت یا هیدراتاسیونی را که برای انجام آن نیاز دارند مصرف نکنند.

البته شاید ورزشکاران طبع عرق نعنا را نمی دانند و به همین خاطر دچار دغدغه می شوند.

در پایان روز، مصرف مایعات، الکترولیت ها و کربوهیدرات ها اولویت اصلی برای تمام تمرینات استقامتی بیش از 60 دقیقه است.

خوردن عرق کاسنی در ماه آخر بارداری نی نی سایت را می توانید از طریق این سایت مشاهده نمایید.

اما تا زمانی که در مصرف زیاده روی نکنید، امتحان یک نوشیدنی نعنایی در حین سواری و دیدن اینکه آیا به اندازه کافی از آن لذت می برید تا سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنید و همچنین مزایای خنک کننده را به دست آورید، ضرری ندارد.

  • منابع:
    1. mint and cycling performance
  • تبلیغات: 
    1. شواهد بالینی برای فواید سلامتی پاستا کاربردی
    2. در یک دوره چهار روزه با تخمه شدیدا لاغر شوید
    3. برای محافظت از مصرف کنندگان با لیمو به مرگ برسید
    4. خاصیت آنتی اکسیدانی انواع عسل