خوردن چمن مصنوعی دست دوم شیراز پیرزنی را چند سال جوانتر کرد

میانگین طول عمر چمن مصنوعی دست دوم شیراز حدود 10 سال است. این بدان معناست که بر خلاف سایر هزینه های محوطه سازی، سرمایه گذاری اولیه شما در طول زمان مستهلک می شود.

سینگ اشاره می‌کند که بسیاری از تولیدکنندگان ضمانت‌نامه‌هایی را ارائه می‌دهند، بنابراین هنگام خرید این را در نظر داشته باشید.

علاوه بر این، چمن مصنوعی به راحتی قابل بازیافت نیست، و مواد شیمیایی سمی هم در چمن و هم در خرده لاستیک یافت شده است، که وقتی آماده دور انداختن آن هستید، می تواند چالش ایجاد کند.

چمن‌های شیب‌دار مصنوعی یا واقعی تنها گزینه‌های شما نیستند. مایکل پولن در مورد تصمیم خود برای شکستن چمن های همگن خود در فضاهای باغی متنوع نوشت: “چمن ها طبیعتی هستند که از رابطه جنسی و مرگ پاک شده اند.”

فیبی لیکوار از بنیانگذاران Forge Landscape Architecture، پیشنهاد می کند که به جای چمن، گیاهان علفی کم آب، درختان بومی و پوشش های زمینی قابل نفوذ مانند سنگ خرد شده یا گرانیت تجزیه شده را می توان با هم مخلوط کرد تا فضای مورد نظر شما را ایجاد کند و در عین حال برای اکوسیستم های طبیعی نیز مفید باشد. .

ابتدا طرح خود را ترسیم کنید مناطقی برای نشستن، فضاهایی برای بازی کودکان و حیوانات خانگی و فضای سبز ایجاد کنید. سپس جایگزین های کم آب را که ممکن است کارساز باشند را در نظر بگیرید.

سنگفرش های قابل نفوذی که به آب اجازه می دهد به داخل زمین خیس شود را می توان برای سطوح صاف برای جمع آوری و نشستن قرار داد. علف های بومی “بدون موو” را می توان برای مناطق بازی نیز کاشت.