خرید کفش مناسب برای استحکام استخوان پا

تحقیق در مورد اینکه کدام کفش مجلسی دخترانه هولوگرامی مدرسه را بخرید می تواند باعث شود والدین احساس کنند که در درک ناتوان هستند.

چرا بعضی ها اینقدر گران هستند؟ ارزان ترها خوب هستند؟ سگک، نوار چسب یا توری؟ و چرا بچه های من به نام همه چیز مقدس هستند آنها را به سرعت از بین می برند؟

این یک معضل سالانه برای والدین کودکانی است که در سن مدرسه هستند (و گاهی اوقات یک معضل دوسالانه در صورتی که جهش رشد داشته باشند)  و اشتباه کردن می تواند تصمیم پرهزینه ای باشد.

چرا مناسب بودن کفش مجلسی پاشنه بلند مدرسه بسیار مهم است زیرا استخوان های پای کودکان خردسال تا سن بلوغ با هم ترکیب نمی شوند.

این بدان معناست که پاهای آنها می تواند فاقد قدرت عضلانی باشد و مستعد تحرک بیش از حد باشد، به همین دلیل است که آنها به کفش های محکم و حمایت کننده نیاز دارند تا از آنها در هنگام رشد محافظت کنند.

شارلوت بودل، متخصص پا و سخنگوی انجمن پزشکی پا در استرالیا می‌گوید: «یک کفش مجلسی مردانه مدرسه خوب، خانه‌ای با ثبات برای استخوان‌های نابالغ فراهم می‌کند».

یک کفش اسپرت دخترانه پاپیونی مدرسه خوب خانه ای پایدار برای استخوان های نابالغ فراهم می کند.

شارلوت بودل، متخصص پا
“بدون این حمایت، کودکان در خطر ابتلا به صافی کف پا، زانو درد، آتل ساق پا و حتی کمر درد هستند. کفش مناسبی که مناسب باشد مهم است.”

بودل اضافه می کند که کفش خوب به تنهایی کافی نیست. او می‌گوید: «همچنین برای کودکان مهم است که روزانه ورزش منظم انجام دهند تا پاها و اندام‌های تحتانی خود را قوی و سالم نگه دارند.»

  • منابع:
    1. How to buy the best school shoes
  • تبلیغات: 
    1. با دست خالی میلیاردر شوید
    2. اعتصاب گل فروشان برای فروش گل ختمی!
    3. استفاده از گان برای شکار مریخیها
    4. استفاده از ارده برای تولید برق در پالایشگاه!