تیشرت اصل نایک موجب از کار افتادن توربین سد شد

روزهایی که قرار دادن لوگوی تیشرت اصل نایک تبلیغاتی یک سایز برای همه بود، گذشته است. شما برای قرار دادن آرم تیشرت انتخاب هایی دارید.

انتخاب های زیادی جلو، پشت، سینه چپ، سینه راست، تمام جلو، حتی می توانید انتخاب کنید که آثار هنری خود را روی آستین یا یقه برخی از تیشرت ها حک کنید.

برخی از انتخاب‌های تی‌شرت ممکن است شامل لوگوی مارک تجاری نیز باشد. اگر از طرفداران پر و پا قرص برندی مانند Carhartt یا Champion هستید.

اینها ممکن است گزینه های خوبی برای شما باشند. این نمونه‌هایی از قرار دادن لوگوهای مختلف را بررسی کنید. در برخی موارد، بیش از یک گزینه خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قرار دادن لوگوی سفارشی، حتما با مشاور برند خود مشورت کنید. ممکن است طراحی لوگوی خود را از قبل انتخاب کرده باشید و در چرخش شدید قرار داشته باشید.

اما اگر یک لوگو نداشته باشید چه می‌کنید. لوگوی اصلی یا اگر می خواهید گزینه هایی برای لوگوی شما واقعاً بر روی یک تیشرت تبلیغاتی برجسته شود، چه؟ یک مکان عالی برای شروع به فکر کردن در مورد این شکل است.

شما می توانید مکان های منحصر به فردی را برای لوگوی خود بر روی تیشرت انتخاب کنید که از گزینه های استاندارد قرار دادن سینه یا پشت دور باشد.

برای یک رویکرد شیک برای نشان دادن لوگوی خود بر روی پیراهن، می توانید تصویر را در قسمت هایی مانند یقه، سرآستین یا پایین کمر قرار دهید.

هنگامی که این گزینه‌های چاپ را انتخاب می‌کنید، آزادی خلاقانه دارید تا ظاهری ظریف و در عین حال جذاب را برای مشتریان بالقوه پیاده‌سازی کنید تا کمی بیشتر با نام تجاری شما آشنا شوند.