تولید کمربند چرم طرح بافت

کمربند طرح بافت از چه نوع چرمی تهیه می شود؟ آیا هر نوع چرمی را می توان برای طرح بافت استفاده کرد؟ کمربند طرح بافت مناسب چه مکان هایی می باشد؟
کمربند های زیادی در بازار وجود دارد که از انواع کمربند چرم مردانه اسپرت مختلفی ساخته می شود که کمربند چرم طرح بافت یکی از انواع مختلف آن ها می باشد. این کمربند ها هم در مدل های مردانه و هم در مدل های زنانه تولید می شود. که تولید این نوع کمربند نسبت به بقیه مدل ها سخت تر می باشد.

نوع چرم طرح بافت
کمربند چرم مشهد طرح بافت از چرم گاوی و بزی ساخته می شود. که چرم بزی به دلیل نرمی و لطافت و انعطاف پذیری بالا بهتر طرح می گیرد و مناسب این کمربند ها می باشد. که نوار های باریکی از چرم برش داده می شود و با مهارت خاصی کنر یکدیگر بافته می شود تا طرح حصیری به خود بگیرد. که به دلیل ظرافتی که در کمربند چرم طبیعی زنانه به کار رفته بیشتر مورد پسند خانم ها می باشد.
کمربند های نوع بافت یا حصیری هم مناسب مکان های اداری و هم دارای مدل اسپرتی می باشد. این کمربند ها در هر سایزی هم موجود می باشد و برای لباس های مجلسی، اسپرتی، اداری هم استفاده می شود.
کمربند طرح بافت در رنگ بندی های مختلفی به بازار توسط تولید کنندگان عرضه می شوند که مصرف کنندگان با سفارش محصول خود از فروشگاه ها یا سایت های فروش مطمئن،می توانند کمربندهایی با جنس اعلا تحویل بگیرند.