تولید کمربند چرم اسپرت پسرانه بوفالو

کمربند های چرم اسپرت پسرانه اکثرا از چرم بوفالو یا همان گاومیش تولید و به بازار عرضه می شوند که افزایش خرید و فروش آنها، متاثر از تنوع مدلها و رنگبندی های مختلف آنهاست.

کمربند چرم بدون سگک یکی از ارکان اصلی لباسهای مردانه می باشد که نبود آن منجر به بهم خوردن ریتم پوشش می گردد. در واقع لباسهای رسمی مردانه در ایران همگی در داشتن کمربند آن هم از نوع چرمی مشترک هستند و نمی توان این وسیله را از پوششهای رسمی جدا کرد. برای همین اکثرا در خرید کمربند چرمی، مردان ایران زمین دچار مشکل می شوند. مشکل نه از بابت خرید آن؛ بلکه انتخاب یک محصول مناسب و در شان خود که بتوان با هر پوششی استفاده کرد.
توصیه اول ما این است که کمربند را حتما چرمی انتخاب کنید. کمربندهای پارچه ای اصلا مناسب پوشش مردانه نیستند و نباید از آنها بهره برد؛ وگرنه شخصیت فردی را بسیار پایین می آورند. طبیعتا اگر از چرم طبیعی برای ساخت آن استفاده شده باشد چه بهتر؛ چون تضمین ماندگاری آن حتی تا ده سال هم می رسد.
چرم گاومیش یا بوفالو مقاوم ترین چرم در تولید کمربند می باشد که روی آن می توان انواع مدلها را پیاده کرد. همچنین قابلیت رنگخوری بالایی دارد و رنگهای مختلفی را به خود می گیرد. صحبت از رنگ شد؛ پس بگذارید این نکته را نیز اضافه کنیم که بهترین و شیک ترین رنگها برای کمربند چرمی مردانه، مشکی یا قهوه ای می باشد. رنگهای دیگر کم کم از رده خارج می شوند؛ اما این دو طیف که خدمتتان عرض کردیم، همواره در میان مردان محبوب بوده و هستند.
توصیه دیگر ما این است که کمربند را با کفش ست کنید. اگر کفش چرمی قهوه ای دارید، کمربندتان نیز همرنگ آن باشد. توجهی به رنگ شلوار یا کت تان نکنید؛ رنگهای قهوه ای و مشکی با همه پوششها ست می شوند؛ اما تضاد رنگ کمربند با رنگ کفش، سریعا به چشم می خورد و ظاهر را بهم می ریزد.

کمربند چرم پسرانه

آموزش ساخت کمربند چرمی

برخی از دوستان هستند که هزینه کردن حدود 50 تومان برای یک کمربند چرم اصل مردانه را بسیار بالا می دانند و نمی خواهند چنین هزینه ای را متحمل شوند. برای این افراد توصیه می شود که از چرم مصنوعی استفاده نمایند. همچنین برخی دیگر نیز هستند که دوست دارند تجربه ساخت کمربند چرمی را برای یک بار هم که شده بچشند و خلاقیت خود را در این عرصه محک بزنند. خب چه کاری بهتر از این؟
اگر فرصت کافی دارید؛ اگر می خواهید کمربندی بسازید که باب میل خودتان باشد و اگر درگیر هزینه هایی چون خرید چرم نیستید، توصیه می شود ویدیوی زیر را حتما ببینید و با نحوه ساخت یک کمربند ساده چرمی آشنا شوید. به مرور میتوانید ذوق و سلیقه خود را روی محصولات دست ساخت خودتان پیاده نموده و کمربندی مطابق با مزاج خویش بسازید.