تولید و عرضه کمربند چرمی مارال

خصوصیات کمربندهای چرمی مارال چیست؟ تولید و عرضه کمربند چرمی مارال توسط چه شرکتی انجام میشود و چگونه باید با آن در ارتباط بود؟ در ادامه به معرفی این شرکت بزرگ می پردازیم.
در تولید کمربندهای چرمی، شرکت مارالچرماز بزرگترین تولید کننده لوازم چرمی در ایران است که در زمینه ساخت انواع محصولات چرمی نظیر کیف، کفش و کمربند فعالیت دارد و سهم بزرگی از بازار چرم ایران را در انحصار خود دارد.

مشخصات کمربند چرمی مارال

کمربندهای چرمی مارال از چرم درجه یک گاوی و طی فرایند های مختلف و از طریق ماشین آالات پیشرفته روز دنیا تولید میشود. نوع چرم به کار رفته در این محصولات فلوتر است که باعث پایداری و طول عمر بالا محصولات و همچنین نرمی و لطافت انها میشود.

کمربند چرمی مارال

معرفی شرکت تولید کننده کمربند مارال

شرکت چرم مارال بزرگترین تولید کننده انواع محصولات چرمی با برند مارال در ایران است که علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات محصولات خود را به کشورهایی نظیر: استرالیا، ایتالیا، کانادا و ترکیه را برعهده دارد. این شرکت با داشتن 35 شعبه داخلی و همچنین چندین شعبه بین المللی توانسته سیستم تولید و عرضه گسترده ایی را راه اندازی کند. نمونه ایی از تولیدات این شرکت به شرح زیر است:

  • کمربند سوهان دار
  • کمربند مردانه کلاسیک
  • کمربند دو خط مردانه
  • کمربند کلاسیک درختی

شما عزیزان میتوانید برای خرید و فروش با این شرکت به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه کرده و با تماشای و بررسی تولیدات و محصولات شرکت مارال و سس ارتباط با آن در مورد نحوه کار و معامله محصولات مختلف از جمله کمربند چرمی مارالمذاکره نمایید.
منبع: بازار چرم ایران