تشک مسافرتی نانو در دمای مختلف تقعییر رنگ می دهد

تشک مسافرتی برای رفتن به تعطیلات با بیبی ضروری است! به لطف آن، می توانید مطمئن باشید که فرزندتان به خوبی در رختخواب خود مستقر می شود.

بنابراین، خطر آسیب دیدن کمر یا بد خوابیدن او وجود ندارد. تشک مسافرتی نانو همانطور که از نامش پیداست به طور ویژه برای جابجایی طراحی شده است.

بنابراین شکل آن فشرده است و به شما امکان می دهد آن را همه جا با خود ببرید. برای راحتی و ایمنی بیشتر اغلب در ترکیب با تخت مسافرتی استفاده می شود. همچنین می توانید از آن در تختخواب در محل اقامت خود در تعطیلات استفاده کنید.

قبل از خرید تشک مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم؟ این سوال خیلی خوبی است! اولین معیار اندازه است. در واقع، این تشک در نظر گرفته شده است که همه جا همراه شما باشد.

بنابراین، اگر خیلی بزرگ و برای جابجایی آن سخت باشد، به سرعت به دنبال راه حل دیگری خواهید بود. خوشبختانه بیشتر تشک های مسافرتی نوزاد تاشو یا غلتشی هستند.

معیار دوم ابعاد است. باید کاملاً متناسب با تخت کودک شما باشد. به دلایل ایمنی هیچ فاصله ای بین تشک و لبه تخت وجود ندارد. در نهایت، مسئله راحتی مهم است.

بنابراین تشک مسافرتی باید به اندازه کافی ضخیم باشد تا از کمر کودک محافظت کند. با همه این معیارها، شما آماده خرید تشک مسافرتی مناسب هستید!کودک شما عادت دارد روی یک تشک باکیفیت در تختش بخوابد.

پس چرا در تعطیلات یا تعطیلات آخر هفته این راحتی را کنار بگذارید؟ در مسافرت کودک مزاحم می شود، محیط، تخت را تغییر می دهد، حتی گاهی اوقات پدر و مادرش را رها می کند تا با پدربزرگ و مادربزرگ یا دوستانش بخوابد، بنابراین اگر راحت برای خوابیدن نصب نشود.