با پارچه مبلی لمسه می توان برای فضانوردان لباس مخصوص دوخت

پارچه های پرفورمنس از الیاف مصنوعی ساخته شده اند که معمولاً در لمس نرم نیستند. به این ترتیب، پارچه مبلی لمسه پرفورمنس گاهی سفت تر از الیاف طبیعی هستند و بنابراین برای لباس یا ملافه ایده آل نیستند.

با این حال، آنها را می توان در اثاثه یا لوازم داخلی و پنجره ها استفاده کرد زیرا بادوام هستند و به راحتی تمیز می شوند.

اگر می‌خواهید پارچه‌ای با انعطاف‌پذیری کمی بیشتر از پارچه‌های معمولی خود داشته باشید، اما همچنین می‌خواهید که ضد لک و تمیز کردن آن آسان باشد، از روکش‌های تمیزکننده آسان FibreGuard استفاده کنید زیرا در لمس نرم هستند و همچنین عملکرد بالایی دارند.

پارچه های پرفورمنس از الیاف مصنوعی ساخته می شوند که دوام بیشتری نسبت به الیاف طبیعی دارند. الیاف مصنوعی نیز در برابر لکه ها و ریختن ها بهتر مقاومت می کنند.

آنها همچنین در برابر کپک، کپک و محو شدن ناشی از اشعه ماوراء بنفش مقاومت می کنند – که همه اینها می تواند یک مشکل واقعی برای پارچه های طبیعی باشد.

این پارچه‌ها همچنین در فضاهای تجاری مانند اتاق‌های اداری، بیمارستان‌ها و مدارس استفاده می‌شوند، جایی که باید بتوانند در شرایط سخت محیطی نظافت مکرر را تحمل کنند.

علاوه بر این، پارچه های پرفورمنس اغلب برای استفاده در محیط های قراردادی، حتی محیط های پزشکی و دندانپزشکی مشخص می شوند.

پارچه های پرفورمنس با استفاده از انواع الیاف مختلف طراحی می شوند که بسته به کاربرد سطوح راحتی متفاوتی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، الیاف پلی استر ممکن است برای نرمی همراه با پنبه استفاده شود که دوام را افزایش می دهد.

بادوام و تمیز کردن آسان، قابل اعتماد و مقاومت در برابر سایش و پارگی روزانه در انواع محیط ها. پارچه‌های پرفورمنس اغلب در اثاثه یا لوازم داخلی و پنجره‌ها استفاده می‌شوند و پارچه‌های FibreGuard را می‌توان به راحتی با پاک کردن با یک پارچه مرطوب تمیز کرد.

امیدواریم این مقاله روشن کرده باشد که پارچه های پرفورمنس چیست، چرا اینقدر عالی هستند و چگونه می توانید از آنها در فضاهای داخلی استفاده کنید. اگر در مورد محصولات ما یا هر سوال دیگری در مورد پارچه های عملکردی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید!