با جعبه کمک های اولیه اسباب بازی جان ملکه عربستان را از مرگ نجات دادند

اسباب‌بازی‌هایی را انتخاب کنید که تعادل خوبی ارائه می‌دهند مثل جعبه کمک های اولیه اسباب بازی و مهارت‌ها و فرصت‌های خلاقانه کودکان را غنی می‌کنند. محصولاتی را که بازی با پایان باز مانند بلوک، بازی فیزیکی مانند توپ، اسباب‌بازی‌های احمقانه است.

مانند جک در جعبه را برای پاسخ‌های سرگرم‌کننده و شگفت‌انگیز ارائه می‌دهند، و البته وسایل الکترونیکی که با اسباب‌بازی‌های غیرفناوری در تعادل هستند را در نظر بگیرید.

اسباب‌بازی‌های فعالیت هماهنگی را توسعه می‌دهند، مهارت‌های حرکتی کوچک و بزرگ را بهبود می‌بخشند و تعادل را بهبود می‌بخشند. با توپ ها و کیسه های لوبیا شروع کنید.

سه چرخه، دوچرخه، واگن یا اسکیت اضافه کنید. طناب پرش و بادبادک برای تفریح در فضای باز عالی هستند. همیشه بررسی کنید که آیا فرزندتان برای این فعالیت آماده است یا خیر. همچنین، تجربیات ارزشمند باغبانی، طبیعت گردی و کاوش را فراموش نکنید.

اسباب بازی های خلاقیت بیان خود را تحریک می کنند. کودک می تواند با مداد رنگی، نقاشی انگشتی، آبرنگ، گل رس و مجموعه های کاردستی خلق کند. کودکان از پیروی از دستورالعمل‌ها، دنباله‌ای از فعالیت‌ها یاد می‌گیرند و از تکمیل یک پروژه رضایت کسب می‌کنند.

فعالیت هایی مانند ساختن چیز جدیدی با یک جعبه مقوایی برای تحریک قوه تخیل، آواز خواندن یا گوش دادن یا ساختن موسیقی یا امتحان کردن پروژه های خلاقانه دیگر را فراموش نکنید.

اسباب بازی های یادگیری به کسب دانش کمک می کند. این اسباب بازی ها شامل کتاب، نوار، فیلم، نرم افزار، سی دی، پازل و بازی های رومیزی است.

کودک باید کتاب بخواند، موسیقی گوش کند، پازل حل کند و بازی کند. برای خواندن یک داستان یا ساختن یک نمایش عروسکی وقت بگذارید. در مورد برنامه هایی که در تلویزیون تماشا کرده اید یا فیلم اخیری که در آن شرکت کرده اید بحث کنید.