افزایش بازار پارچه در کانادا و اروپا

بازار پارچه های کرپ در کانادا و اروپا نیز در حال افزایش است. اگرچه اولین انتخاب از بین چندین خانه طراحی ابریشم است، زیرا شامل انتهای لوکس بازار می شود، اما طراحانی هستند که اکنون تمایل بیشتری به استفاده از پارچه کرب مازراتی جایگزین مصنوعی از جمله کرپ با ویژگی های مشابه دارند.

روکش پارچه لحاف تشک عروس جدید بر پایه پلی استر بسیار بهتر است و طراحان به این پارچه توجه می کنند، زیرا مراقبت از آن بسیار راحت تر از الیاف طبیعی است.

فرانسه و آلمان تمرکز خود را روی کرپ ژورژت و کرپ مبتنی بر پلی استر تغییر داده‌اند و تولیدکنندگان ایتالیایی شروع به استفاده از بازار رو به رشد کرپ در این کشورها کرده‌اند.

پارچه

یکی دیگر از دلایل افزایش فروش پارچه مازراتی در کشورهای توسعه یافته این است که زنان بیشتری به نیروی کار می پیوندند و کت و شلوارهای تجاری ساخته شده از کرپ در مقایسه با کت و شلوارهای ابریشمی راحت تر نگهداری می شوند.

استفاده جایگزین از پارچه کرپ این است که تا حد زیادی به عنوان آستر در لباس استفاده می شود.

به اندازه ابریشم غنی است و همچنین ارزان تر، پایدارتر و سبک تر است، که آن را به گزینه ای ایده آل برای آستر کردن لباس ها از جمله کت، لباس، لباس مجلسی و غیره تبدیل می کند.

علاوه بر طراحان مد، دکوراتورهای داخلی نیز بر روی آغوش کشیدن پارچه مبلی به عنوان بخشی از اثاثیه منزل تمرکز می کنند.

شهرهای مدرن تر و آگاه به مد مانند نیویورک، پاریس، میلان و غیره تضمین می کنند که دکوراسیون داخلی خانه ها دارای کرپ زیادی در طراحی مبلمان است. دوخت پارچه کرپ آسان است و همین امر آن را به انتخابی مطلوب برای فرنی تبدیل می کند

  • منابع:
    1. Awe-inspiring luxury of crepe
  • تبلیغات: 
    1. کاربرد صندل در مدارس
    2. شامپو یکی از راه های تمیز کردند مو سر است
    3. کابل دارای رشته های پروژه سازگاری است
    4. زعفران یکی از بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی است