اطلاع از میزان کالری شیره خرما و کالری سوهان برای داشتن ذهنی خلاق

یک ویروس فصلی مصادف با زمان جمع آوری شیره خرما که ویروس نیپا نامیده می شود، مردم را نسبت به مصرف شیره خرما نگران کرده است. در این میان با اطلاع از وجود کالری شیره خرما این نگرانی رفع می گردد.
مطالعات نشان می دهد که شیره خرما جمع آوری شده در برخی مناطق بنگلادش حاوی ویروس نیپا بود. این ویروس مسری توسط موش ها منتقل می شود زیرا ثابت شده است که بزاق موش ها می توانند حامل این ویروس باشند.
پس نکته اینجاست که فرآیند جمع آوری شیره خرما باید در شرایط خاص در مکانی مناسب انجام شود.
از آنجایی که کالری کلوچه خرمایی به دلیل وجود خرما به جای شیرین کننده بسیار کم می باشد بنابراین بهترین میان وعده برای افرادی است که رژیم لاغری دارند.
شاید از خود بپرسید که چگونه شیره خرما می تواند به عنوان یک تقویت کننده انرژی عمل کند؟ تغذیه ای که بر پایه شربت خرما است، دانشمندان را شگفت زده کرد.
شیره خرما
شیره خرما
این مایع شیرین ملایم به دلیل داشتن فیبر بالا برای بهبود سیستم گوارش و درمان یبوست استفاده می شود. از طرف دیگر، استفاده دائمی از شیره خرما به دلیل تمام ویتامین‌هایی که در آن وجود دارد، به عنوان یک ضد پیری عمل می‌کند.
برای تقویت استخوان‌ها، شیره خرما را جزء اصلی برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید، زیرا محتوای بالای منیزیم و کلسیم در آن مشخص است. همچنین کالری شیره انگور نیز با شیره خرما برابری می کند.
شربت خرما که از شیره خرما تهیه می شود، به دلیل تمام فوایدی که در بالا ذکر کردیم، یک نوشیدنی انرژی زا محسوب می شود که اکثر والدین تمایل دارند به فرزندان خود بدهند.
برای دستیابی به تمام فواید شربت خرما کافی است آن را با سرکه خرما بجوشانید و از خوردن – سرکه شربتی – در داخل ظرف سالاد خود لذت ببرید.
یکی از دغدغه هایی که بیشتر افرادی که رژیم لاغری دارند دانست این است که بدانند کالری سوهان چقدر است و آیا می توانند از آن استفاده کنند یا نه؟
در پایان باید توجه داشت که رعایت تعادل در استفاده از شیره خرما یا هر میوه قندی خوراکی طبیعی دیگری ضروری است.
  • منابع:
    1. Buy date palm sap types + price
  • تبلیغات: 
    1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
    2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
    3. استفاده از لباس زیر بسیار اهمیت دارد!
    4. تقویت سیستم ایمنی با مصرف میوه خشک