استفاده از سطل زباله در محیط کار

مردم به احتمال زیاد در خانه نسبت به محیط کار اقدامات مسئولانه محیطی انجام می دهند.

طبق نظرسنجی اخیر هریس اینتراکتیو و رانستاد ایالات متحده آمریکا، 93 درصد از کارمندان قبل از ترک خانه، چراغ ها و وسایل الکتریکی را خاموش می کنند تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. 50 درصد در هنگام ترک کار همین کار را می کنند.

77 درصد از کارکنان در خانه بازیافت می کنند. فقط 49٪ این کار را در دفتر انجام می دهند.

اندی ساویتز، مشاور و شریک در استراتژی های کسب و کار پایدار در بوستون، در مجله HR این ماه پیشنهاد کرد که «بخشی از آن توانمندسازی یا بی توجهی در کار است.

در خانه، اگر چراغ ها را خاموش نکنید، هزینه آن را می پردازید. اما در محل کار [شما] ممکن است بگویید: “800 دفتر وجود دارد. اگر یک چراغ را خاموش کنم چه فرقی می کند؟»

واضح است که تأثیری که هر کارمند می تواند بگذارد به اندازه کافی ملموس نیست. اما تغییرات کوچک در محیط اداری می تواند افراد را متقاعد کند که مسئولیت بیشتری در قبال انرژی مصرفی و ضایعاتی که تولید می کنند بپذیرند.

در دهه 1990، دولت انتاریو پیشگام سیستم بازیافت و زباله های اداری جدیدی شد –سطل زباله اداری که از آن زمان توسط بسیاری از شهرها، دانشگاه ها و شرکت های ایالات متحده پذیرفته شده است – که ضایعات را به طور متوسط ​​تا 50٪ کاهش می دهد و اغلب حداقل یک سوم از زباله ها را ذخیره می کند.

هزینه های مدیریت زباله این یک نوآوری ساده بود. آنها سطل زباله پلاستیکی بدون در هر کارگر را با یک سطل زباله کوچک، تنها 5 و نیم اینچ، جایگزین کردند.

اندازه کوچک آن مردم را مجبور می کرد به آنچه دور می ریزند فکر کنند. کارکنان نگهبانی دیگر برای تخلیه سطل زباله استیل میز به میز نمی رفتند – در عوض، کارمندان مسئول تخلیه مینی سطل های خود در یک مکان مرکزی بودند.

این بدان معناست که انداختن مواد قابل بازیافت در سطل زباله پلاستیکی خانگی دیگر ساده ترین گزینه آنها نیست.

  • منابع:
    1. How Tiny Trash Bins Create Big Change
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!