استفاده از بطری پلاستیکی برای مصرف آب

کیفیت نوشتن را بررسی کنید همه برای زنده ماندن باید آب بنوشند، این یک ضرورت در زندگی است زیرا بدون آن زندگی وجود نداشت.
یکی از محبوب ترین روش های مصرف آب امروزه استفاده از بطری پلاستیکی پت آب است. اگرچه هنگام خروج از خانه به راحتی گرفته می شوند و راحت هستند، اما به دلیل آلودگی محیط زیست را با مشکل بزرگی مواجه می کنند.
تنها در سال گذشته، یک آمریکایی به طور متوسط ​​از 167 بطری آب یکبار مصرف استفاده کرده و فقط 38 بطری را بازیافت کرده است.
با توجه به این واقعیت ها به نظر می رسد باید برای این معضل سراسری راه حلی اندیشید.
بسیاری از مردم ترجیح می دهند آب بطری پلاستیکی زباله بنوشند زیرا معتقدند آب با کیفیت بالاتر، تمیزتر است و … محتوای بیشتری را نشان می دهد.

از هیدروکربن های نفتی از طریق یک واکنش اسیدی ایجاد می شود. این پلاستیک برای محیط زیست مضر است زیرا در صورت گرم شدن یا ذوب شدن می تواند مواد شیمیایی را در زمین آزاد کند.
تجزیه بیولوژیکی این نوع بطری پلاستیکی استوانه تا 1000 سال طول می‌کشد، تا آن زمان ما تعداد زباله‌های بیشتری از این بطری‌های آب نسبت به زمین واقعی خواهیم داشت.
از آنجایی که 80 درصد بطری پلاستیکی رنگی بازیافت نمی‌شوند، به محل‌های دفن زباله ما ختم می‌شوند، جایی که می‌نشینند و فضا را اشغال می‌کنند.
گاهی اوقات آنها حتی فشرده نمی شوند بنابراین فضای بیشتری را اشغال می کنند و باعث آسیب بیشتر به محیط می شوند.
این پلاستیک همچنین می تواند همراه با مواد مضر دیگری که می تواند به آبزیان و منابع آب آسیب برساند، در اقیانوس ها قرار گیرد.
از آنجایی که آنها زیست تخریب پذیر نیستند، این مشکلی است که هر روز بدتر و بدتر می شود، برای جلوگیری از این امر باید راه حلی برای بطری های آب زیست تخریب پذیر یافت.
  • منابع:
    1. Persuasive Essay On Water Bottles
  • تبلیغات: 
    1. لباس مناسب متناسب با فصل برای کودکان
    2. وزن بدن یک ساعت قبل از ورزش
    3. روش هایی برای استخراج انرژی از آب
    4. هزار راه برای شاد بودن وجود دارد