اسباب بازی شاپرک را می توان برای تهیه سوخت فسیلی استفاده کرد

این موضوع روشن می کند که چرا اسباب بازی شاپرک یک دختر از یک نوزاد در وضعیت نشسته تشکیل شده است. نویسندگان اخیر تأیید می کنند که چنین سینتیکی باعث می شود زنان در زندگی بزرگسالی مطیع شوند.

آنها همچنین نشانه روابط قدرت در جامعه هستند. عروسک تقریباً به بالا نگاه می کند. به این معنی که به دنبال تایید دیگران است.

همچنین از آنجایی که دختری که با Bathtime Baby بازی می کند باید به فکر سلامتی شخص دیگری غیر از خودش باشد، پس این باعث می شود که او در زندگی بزرگسالی اش روی مماشات تمرکز کند.

در مقابل، وودی به تنهایی ایستاده است و نیازی به حمایت ندارد. این نشان دهنده ماهیت مستقل و با اعتماد به نفس مردان است.

علاوه بر این، فردی که ایستاده است همیشه کنترل بیشتری نسبت به فردی که در حالت نشسته است، دارد. بار دیگر، این نشان دهنده روابط قدرت بین زن و مرد است.

به طور مشابه، طرح‌های Build It و Cleaning Trolley انتظارات جامعه را در مورد جنسیت تقویت می‌کنند. این را می توان در سفتی و تحرک اشیا مشاهده کرد.

هر دو مورد موبایل هستند. با این حال، Build It با Cleaning Trolley متفاوت است زیرا اسباب بازی پسران را می توان از طریق باتری دستکاری کرد.

کودک می تواند با برداشتن دسته در مته برقی، موتور آتش نشانی را به جلو یا عقب حرکت دهد. همچنین می توان اسباب بازی را با دست جابه جا کرد.

چرخ دستی تمیز کردن را فقط می توان با دست جابجا کرد. این نشان می دهد که پسران گزینه های بازی بیشتری نسبت به دختران دارند.

آن‌ها می‌توانند از طریق مته‌ای که با باتری کار می‌کند، در مورد انرژی الکتریکی بیاموزند، اما همچنان کامیون را با دست خود حرکت دهند. جامعه تمایل دارد نقش اکتشافی زن را که از طریق Cleaning Trolley دیده می شود، تضعیف کند.