از میوه خشک کیوی می توان به عنوان لامپ کم مصرف استفاده کرد

میوه خشک کیوی با شیرینی استوایی عجیب و غریب و زینگ تند، یکی از میوه های مورد علاقه ما برای کم آبی برای میان وعده است. همچنین میوه ای با تاریخچه جذاب است.

کیوی، که معمولاً به کیوی کوتاه می شود، در واقع نوعی انگور فرنگی وحشی بومی چین است – اولین ذکر ثبت شده مربوط به قرن دوازدهم سلسله سونگ است.

در اوایل قرن بیستم، کشت کیوی به نیوزلند گسترش یافت، جایی که کشاورزان به دلیل قهوه‌ای و تیره بیرونی آن، شبیه به پرنده کیوی، آن را «کیوی» نامیدند.

کیوی در طول جنگ جهانی دوم مورد استقبال نیروهای نظامی و زنان مستقر در جزیره قرار گرفت و پس از جنگ، این میوه به اروپا و سپس به ایالات متحده وارد شد.

کیوی در حال حاضر در ایالات متحده نیز به ویژه در کالیفرنیا کشت می شود. آنها در ماه های نوامبر، دسامبر و ژانویه به فصل اوج می رسند. این پنجره محدود به همین دلیل است که ایده خوبی است که کیوی ها را زمانی که تازه ترین و ارزان ترین هستند، کم آب کنید.

چیپس کیوی خشک نرم، جویدنی، شیرین و ترش است. آنها اساساً معادل طبیعت با آب نبات های شیرین و ترش هستند – و به همان اندازه اعتیاد آور هستند!

بنابراین اگر می‌توانید کمی کیوی تازه مصرف کنید، اکنون زمان شروع کم‌آبی است! ما هر آنچه را که باید بدانید را در زیر پوشش می دهیم.

قبل از شروع آماده سازی کیوی خود، مطمئن شوید که پیشخوان ها، تجهیزات و دست های شما تمیز و ضدعفونی شده اند تا از آلودگی جلوگیری شود که می تواند دسته شما را خراب کند.