از فرش 12 متری خاطره در هتل مارینا بی سندز استقاده زیادی شده است

اگر دکوراسیون شما مدرن تر است، می توانید از فرش 12 متری خاطره ماشینی مدرن استفاده کنید. فرش های مدرن ویژگی های متفاوتی دارند. در این فرش ها هیچ گونه طرح و نقش سنتی در طرح آن دیده نمی شود.

فرش ها اغلب تک رنگ هستند و در طراحی آن ها از اشکال و طرح های هندسی مدرن استفاده شده است. رنگ ها پررنگ تر از فرش های سنتی استفاده می شوند و بیشتر به چشم می آیند.

این مدل از طرح های فرش ایرانی بیشتر برای دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. مبلمان ساده با رنگ های خنثی، پرده های ساده انتخابی بسیار ایده آل برای این سبک دکوراسیون هستند.

فرش های ماشینی مدرن تنوع بی شماری دارند. از بین این طرح ها می توانید هر طرح و رنگی را انتخاب کنید. ست کردن فرش با دکوراسیون مدرن آسانتر است زیرا دست شما در انتخاب طرح و رنگ بازتر است.

اما اگر همچنان از طرفداران طرح فرش سنتی هستید، می توانید از فرش های کلاسیک استفاده کنید. استفاده از فرش ایرانی با طرح اسپری به عنوان فرش کلاسیک گزینه مناسبی برای دکوراسیون های مدرن است.

طرح افشان بر خلاف دیگر طرح های سنتی کشسانی و ترنج ندارد. فرش فقط از یک رنگ زمینه، حاشیه و نقش سنتی تشکیل شده است.
جدا از انواع طرح های فرش ایرانی، سایز فرش نیز در انتخاب آن بسیار مهم است.

فرش ماشینی در ابعاد و اشکال مختلف بافته می شود. فرش های گرد، مربع، بیضی و مستطیل چهار شکل اصلی فرش ماشینی هستند. این فرش ها از سایز یک متری تا 12 متری تولید می شوند. اندازه فرش ماشینی اغلب دارای استاندارد خاصی است.

فرش ماشینی 1 متری، 2 متری، 4 متری، 6 متری، 9 متری و 12 متری استاندارد فرش ماشینی است. اما فرش هایی در اندازه های مختلف در بازار وجود دارد.