اختلال در فعالیت های روزمره با پوشیدن کفش پاشنه بلند

برای کسانی که معمولاً کفش مجلسی توری پاشنه بلند می پوشند و آنقدر درد دارند که در زندگی و فعالیت های روزمره آنها اختلال ایجاد می کند، جراحی در نظر گرفته می شود.

«جراحی امید و نتایج خوبی به همراه می‌آورد، اگرچه در واقع، افراد نمی‌توانند به پوشیدن کفش اسپرت عروس پاشنه پنج اینچی برگردند. با این حال، اغلب می‌توانند پاشنه‌های معقول‌تری بپوشند.

رسانه های جریان اصلی اخیراً در مورد روندی به نام “جراحی سیندرلا” گزارش داده اند که می تواند شامل برداشتن بونیون ها و سایر برجستگی ها و همچنین کوتاه کردن یا صاف کردن انگشتان پا باشد.

کورنلیسون خاطرنشان کرد که اکثر جراحی‌های سیندرلا ترکیبی از روش‌های شناخته شده‌ای هستند که در غیر این صورت ناهنجاری‌های معمولی جلوی پا مانند بونیون‌های دردناک یا انگشت چکشی را برطرف می‌کنند، اما به منظور زیبا کردن پا یا قرار دادن کفش‌های مد روز انجام می‌شوند.

او گفت: «نوعی منطقه خاکستری بین آنچه معقول و ضروری تلقی می‌شود و عمل جراحی به منظور تسهیل در تناسب با هر چیزی که عبارت «لباس کفش معمولی» به معنای آن باشد، وجود دارد.

«بسته به سبک زندگی و کاری که انجام می‌دهد، برای راحت و موفق بودن نیاز به پوشیدن کفش مجلسی دخترانه قزوین خاصی دارد، و پوشیدن آن کفش‌ها درد و مشکلاتی ایجاد می‌کند که تا حدودی می‌توان آن‌ها را با جراحی برطرف کرد.

اما انجام این جراحی‌ها صرفاً برای اینکه کسی بتواند در یک رکاب رکابی قرار بگیرد یا صرفاً برای زیبا کردن پا، کاری نیست که اکثر جراحان از آن حمایت کنند یا احساس راحتی کنند.

لیهی که این را راه حلی عملی نمی داند، گفت: برخی از پزشکان همچنین سعی کرده اند کفش مجلسی کودک پدهای چربی که در اثر افزایش سن یا استفاده از پاشنه بلند فرسوده شده اند را با مواد تزریقی از جمله کلاژن، سیلیکون و سالین بازگردانند.

او گفت: «وقتی آن چربی را از دست دادید، نمی‌توانید آن را با تزریقی تکرار کنید، حداقل نه برای همیشه، بنابراین این تزریق‌ها باید هر سه تا چهار ماه یکبار تکرار شوند. “من رویه هایی را صرفاً برای بازگرداندن مردم به پاشنه پا انجام نمی دهم.”

  • منابع:
    1. High heels: Elevating the discussion
  • تبلیغات: 
    1. با این کارها می توانید ثروت آفرین باشید!
    2. رنگی که سرما را از خود عبور نمی دهد
    3. کشف منبع طلا در یک روستای دورافتاده!
    4. قیمت چکش در بازار ابزار صعودی شد